Hrvatske kompanije nisu spremne za međunarodnu razinu

Objavljeni su rezultati najopsežnijeg europskog istraživanja na području odnosa s javnošću - "European Communication Monitor“.

Istraživanje European Communication Monitor kojeg su proveli EUPRERA i EACD, uz pomoć Ketchuma, na 2.700 komunikacijskih stručnjaka iz 43 zemlje, pokazalo je da će jedan od najvažnijih trendova i izazova u slijedeće tri godine biti međunarodna komunikacija. 

 

S tim se slažu i hrvatski stručnjaci (75,9%), iako tek 46,6% njih vjeruje da kompanije u kojima rade imaju kvalitetne strukture i strategije za komuniciranje na međunarodnoj razini.

 

Voditelj istraživačkog tima, profesor Ansgar Zerfass, izjavio je: "Uzimajući u obzir visoki stupanj integracije europskih gospodarstava, kompanije bez razrađene strategije međunarodnog komuniciranja riskiraju uspjeh svog poslovanja."

 

Zanimljiv je i podatak da prvi put u pet godina važnost društvenih medija kao što su Facebook i Twitter više ne raste, iako i dalje vrlo visok postotak ispitanika (73%) vjeruje da su društvene online zajednice bitan segment kompanijske komunikacije.

 

"Zanimljivo je primijetiti da, prema rezultatima istraživanja, komunikacija dugoročno postaje sve važnija za europske tvrtke, iako se pozicija komunikacijskih stručnjaka nije popravila, a budžeti za komunikaciju se smanjuju. Radi se o neprirodnom i neodrživom trendu koji će se, nadamo se, uskoro promijeniti.", izjavila je Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment DIALOG komunikacije.