Dialogu prestižna nagrada struke

Dialog komunikacije osvojile Grand PRix HUOJ-a za 2018. godinu za klijenta adidas i njihovu kampanju adidas Runners.

Fotka Grand Prix

 

Agencija Dialog komunikacije osvojila je Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću za 2018. godinu u kategoriji prilagodba globalne kampanje za klijenta adidas i njihovu kampanju adidas Runners.

Pobjeda je odnesena u jakoj konkurenciji s kompanijama INA – industrija nafte i Lidl Hrvatska.

 

Ovo je već treća strukovna nagrada za agenciju Dialog u dvije godine. U 2017. osvojili smo Grand Prix u kategoriji odnosi s javnošću za mala i srednja poduzeća za projekt DIABLOG I u kategoriji prilagodba globalne kampanje za projekt Orbit daruje osmijeh.

 

U 2018. imali smo čak četiri finalista. Osim projekta adidas Runners, u finale su ušli i projekti Nauči, primjeni, podijeli za udrugu HUHIV u kategoriji odnosi s javnošću u nevladinu sektoru, Neka odrastanje bude dječja igra za klijenta Beiersdorf u kategoriji društveno odgovorno poslovanje i Nescafe Dolce Gusto na kavi s influencerima za klijenta Nestle Adriatic u kategoriji Grand Prix za digitalnu komunikaciju.