Digitalni trendovi koje ne smijete ignorirati u 2020.

Uloga Interneta u našim životima dosegnula je nove vrhunce!

Dialog Web Format 2

 

Thenextweb , 2020.

 

Uloga Interneta u našim životima dosegnula je nove vrhunce te ljudi provode sve više vremena radeći stvari online:

 

  • Broj ljudi u svijetu koji koriste Internet je narastao na 4.54 milijarde, što predstavlja povećanje za 7% uspoređujući sa siječnjem 2019.
  • Broj ljudi koji koriste društvene mreže u siječnju 2020. bio je 3.80 milijardi, što predstavlja povećanje za 9% u odnosu na siječanj prošle godine.
  • Globalno, broj ljudi koji koristi mobilne telefone je 5.19 milijardi, što predstavlja povećanje za 124 milijuna ljudi u usporedbi s prošlom godinom.

 

Thenextweb istraživanje pokazuje kako će prosječni korisnik ove godine vjerojatno provesti više od 100 dana online. Tu informaciju potkrjepljuje činjenica da je prosječno korištenje Interneta danas 6 sati i 43 minute.

 

Korisnici mobilnih aplikacija čine polovicu korisnika Interneta

 

Najnoviji podaci pokazuju da se 92% korisnika Interneta povezuju preko mobilnih telefona, dok tri četvrtine korisnika između 16 i 64 godine koriste Internet na laptopu ili računalu.

 

Korisnici pametnih telefona skinuli su više od 200 milijardi aplikacija u 2019. godini, potrošivši tako ukupno 120 milijardi američkih dolara na aplikacije i na kupovinu vezanu uz aplikacije.

 

Facebook dominira u utrci korištenja mobilnih aplikacija. Ukupno bilježi 1,95 milijardi ili otprilike 80% ukupnog broja aktivnih korisnika na mjesečnoj razini.

 

TikTok također bilježi strelovit porast aktivnih korisnika u zadnjih godinu dana. Danas ima 800 milijuna aktivnih korisnika na mjesečnoj razini čime se popeo na šesto mjesto na globalnoj ljestvici mobilnih aplikacija.

 

Na vrhu ljestvice rasta nalazi se i Reddit, čiji je prijavljeni broj aktivnih korisnika porastao za 30% u odnosu na prošlu godinu te danas bilježi 430 milijuna aktivnih korisnika na mjesečnoj razini.

 

Korištenje glasovnih sučelja i dalje bilježi porast

 

U odnosu na prošlu godinu, upotreba ove funkcije bilježi porast od 9%. Važno je naglasiti da se porast korištenja glasovnih sučelja ne odnosi samo na upotrebu zvučnika. Istraživanje pokazuje kako 1 od 3 korisnika Interneta danas koristi glasovna sučelja na svojim mobilnim telefonima svakog mjeseca za pretraživanje i igranje video igara.

 

Zabrinutost oko sigurnosti bilježi porast

 

Privatnost i dalje ostaje važno pitanje internetskih korisnika širom svijeta.

 

Statistike pokazuju kako je više od polovice korisnika Interneta u svijetu skeptično kada je u pitanju istinitost sadržaja na koji nailaze na Internetu.

 

Sukladno tome, broj ljudi širom svijeta u dobi od 16 do 64 godine, koji koriste alate za blokiranje oglasa svaki mjesec, se povećava. Gotovo polovica svih korisnika Interneta u dobi od 16 do 64 godine koristila je blokiranje oglasa u posljednjih mjesec dana.

 

Gaming postaje ozbiljan posao

 

Prema provedenom istraživanju, 4 od 5 Internet korisnika igra video igre svaki mjesec, što odgovara brojci koja čini  tu zajednicu (3.5 milijarde ljudi). Većina igrača igra video igre na mobilnim uređajima (69% svih Internet korisnika), dok 25% njih igra video igre i na igraćim konzolama.

 

Video i dalje treba držati na oku

 

GlobalWebIndex istraživanje donosi interesantne činjenica poput one da 90% korisnika Interneta u dobi od 16 do 64 godine svaki mjesec gleda online videozapise. YouTube, očekivano, još uvijek zauzima najveći udio. Također, dvije trećine korisnika gleda TV sadržaj putem nekog oblika pretplatničke usluge (npr. Netflix).

 

On-line kupovina u značajnom porastu

 

Najnoviji podaci pokazuju da je potrošnja u e-trgovini u cijelom svijetu značajno porasla tijekom 2019. Najveći porast bilježe kategorije putovanja, kućanski namještaj i aparati, moda i ljepota te elektronika. Na globalnoj razini, prosječni e-kupac troši gotovo 500 američkih dolara godišnje. Također, istraživanje pokazuje kako porast e-trgovine nije isključivo povezan sa ekonomskim rastom, već na porast utječu faktori kao što su web stranice koje su jezično prilagođene te kulturološke sklonosti kupaca.