Inovacije određuju budućnost

Uspješnog rješavanja problema u vremenima kriza izravno ovisi o uvođenju novih proizvoda i usluga!

100708083 564972381070166 3023362410346971136 N

Piše: Marina Čulić Fischer

 

Iako se naslov ovog teksta može činiti samorazumljivim, nije loše podsjetiti se da prema McKinseyu čak 84% direktora kompanija vjeruje da njihov poslovni uspjeh ovisi o inovacijama. Tome je u situaciji "novog normalnog" važno pridodati da sposobnost uspješnog rješavanja problema u vremenima kriza izravno ovisi o uvođenju novih proizvoda i usluga koje nastaju iz inovativnih razmišljanja i rješenja.

 

Za nas u Dialogu inovacije su oduvijek bile jedna od osnovnih pokretačkih sila. U zadnjih par godina lansirali smo uspješne projekte poput DIABLOGA, jedine hrvatske konferencije o blogerima i influencerima, ili interne edukacijske platforme koju smo nazvali Dialog Akademija, no nikada nismo bili toliko inovativni kao u vremenima korona-krize.

 

Novo stanje izbacilo nas je iz uobičajenih tračnica i to nam je očito bio ekstra push da izađemo iz okvira dotadašnjih razmišljanja i dodatno pokrenemo naše kreativne sokove. Osmišljavajući nove inicijative pazili smo na to da one ne budu korisne samo nama i našim klijentima, već i široj strukovnoj zajednici.

 

Četiri nova proizvoda u četiri korona-tjedna

 

Prvo smo lansirali #StartDialog, seriju online panel diskusija u kojoj okupljamo medije, oglašivače, struku i agencije i raspravljamo o promjenama u komunikacijskoj industriji. Na jednoj od tih diskusija Predsjednica HUOJ-a Ana Tkalac Verčič izgovorila je svima nam dobro poznatu mantru "Tko se ne prilagodi, neće preživjeti". Da ne ostanemo samo na teoriji, u zadnjih mjesec dana osmislili smo još četiri nova proizvoda:

 

1. #DialogKnows - istraživanja koja ćemo na strukovno aktualne teme provoditi na databazi pretplatnika našeg mjesečnog newslettera i javno objavljivati na svim našim kanalima,

 

2. #DialogVoxPopuli - mini-Instagram ankete vezane uz sadržaj, formate i promjenu ponašanja na društvenim mrežama, koje ćemo provoditi na tjednoj bazi i u zaključke sumirati svakog mjeseca,

 

3. #DialogMythBuster - sadržaj u kojem ćemo challengirati neke mitove, kao što su "video sadržaj bolje prolazi od statičnog vizuala" i na osnovu vlastitih iskustava donositi specifične zaključke i

 

4. #DialogTips&Tricks - u kojem ćemo testirati novitete na online platformama i iskustva podijeliti sa svim zainteresiranima.

 

A vi, kako ste se prilagodili "novom normalnom"? #ShowMustGoOn