Kampanja koja je preživjela i potres i karantenu

U društvu 13 popularnih influencerica, blogerica i youtuberica predstavili smo novu NIVEA liniju proizvoda!

Dialog Web Format 3

 

NIVEA Naturally Good kampanja pokrenuta je u veljači 2020. i njezin cilj bio je predstaviti novu liniju za njegu i čišćenje lica ciljanoj publici koja želi živjeti u skladu s prirodom.

 

U kampanji smo koristili različite PR alate, event management, influencers marketing i digitalne kanale.

 

NIVEA Naturally Good linija sadrži proizvode za njegu lica čiji su sastojci 99% prirodnog porijekla, potiču obnovu stanica te naglašavaju prirodnu ljepotu kože. Svaki od proizvoda iz ove linije sadrži po jedan organski sastojak i omogućuje koži da u svako doba dana ili noći bude u dodiru s prirodom te ju čini prirodno lijepom i zdravom.

 

U prvoj fazi kampanje organizirali smo medijski event čija je glavna gošća bila poznata TV vrtlarica Kornelija Benyovsky Šoštarić. Ona je uzvanicima objasnila koje su prednosti organskih sastojaka aloe vere, arganovog ulja i zelenog čaja koji se nalaze u proizvodima nove Naturally Good linije. Kreativni press kit uključivao je set proizvoda i terarij s živom Aloe Verom u posebno oslikanoj jutenoj torbi. Ostvareno je više od 40 objava u vodećim lifestyle medijima.

 

Dialog Web Kolaz

 

Drugu fazu kampanje obilježila je radionica za influencere koju su vodile djevojke koje stoje iza branda Shamai Grin, te se bave izradom biljnih terarija. U društvu 13 popularnih influencerica, blogerica i youtuberica predstavili smo novu NIVEA liniju proizvoda, istaknuli njihove najvažnije sastojke te popričali o važnosti tvari koje unosimo u tijelo kroz kozmetiku. 

 

S radionice je objavljeno ukupno 66 Instagram storija na društvenim mrežama influencerica, kao i jedan Youtube video.

 

Završna faza komunikacije podrazumijevala je influencer kampanju u kojoj su sudjelovale Ivana Blažoti Mijoč, Tea Dujmić i Ema Luketin. Kampanja je zakazana za sredinu ožujka, pa smo zbog razvoja situacije s koronavirusom morali prilagoditi prvobitno planiranu komunikaciju i objave. Poseban naglasak stavili smo na mogućnost i sigurnost online kupovine, a uz uobičajene NIVEA hashtagove uključili smo i aktualni #ostanidoma.

 

Drugi val influencers kampanje morali smo odgoditi zbog potresa u Zagrebu, pa smo s objavama krenuli otprilike tjedan dana iza planiranog roka, te smo se još jednom komunikacijski morali prilagoditi situaciji.

 

U NIVEA Naturally Good kampanji, uz angažman samo tri influencerice, na društvenim mrežama dosegnuli smo gotovo 250.000 ljudi, prikupili smo više od 51.000 lajkova i gotovo 800 komentara. Prosječni engagement kampanje bio je visokih 27,11%.