Kampanja Nescafé Dolce Gusto duo

Kava i slatko nenadmašan su par kada je užitak u pitanju!

Kampanja Nescafé Dolce Gusto duo

 

Upravo je slatki duo bila ideja iza suradnje s poznatim gastro blogerima/icama za klijenta Nescafé Dolce Gusto.  

 

Nescafé Dolce Gusto duo čine dva blogera/ice koje smo izazvali na gastronomski duel u kojemu su odmjerili snage, a ujedno nagradili najkreativnije fanove. Aktivacija je provedena na tri tržišta (Hrvatska, Srbija i Slovenija). Odabrani influenceri za Hrvatsku bili su Darko Kontin (Darkova Web kuharica) i Sanja Mijac (Domaćica), za Srbiju Maja Petrović (Vitki gurman) i Nevena Zelunka Cvetić (Hleb i Lale) te za Sloveniju Ana Žontar Kristanc (Anina kuhinja) i Urška Fartelj (220 stopinj poševno).

 

Kampanja je započela najavom suradnje u kojoj su gastro blogeri/ce pitali svoje fanove za pomoć kreiranja recepta s kavom. Slijedila je teaser faza na Facebook i Instagram profilu influencera o slasticama koje su u izradi, a recept se otkrio kroz treću fazu na blogu influencera te je bio popraćen videom, fotografijama i shareom na društvenim mrežama. Fanovi su pozvani da isprobaju recept, fotografiju ga i objave ga, a nagradu je osvojila najkreativnija fotografija po izboru blogera/ice.  

 

Tema kave prirodno je inkorporirana u originalni recept i vrstu sadržaja kakve su gastro blogeri/ce inače objavljivali na svojim kanalima, čime je sadržaj predstavljen kao autentičan. Visokokvalitetni sadržaj je uz kreativne objave predstavljen kroz vizualni identitet objava u formatu fotografija i inovativnih video formata (cinemagraph) kako bi bila naglašena atraktivnost sadržaja što je doprinijelo  engagementu fanova. 

 

S korisnicima se komuniciralo na Facebooku, Instagramu i YouTubeu, ali je naglasak stavljen na Facebook kao primarnu društvenu mrežu komunikacije kampanje. Gastro blogeri/ice su na svom Facebooku objavili 5 autentičnih objava s kojima je u Hrvatskoj postignut doseg veći od 35 tisuća osoba, u Sloveniji skoro 50 tisuća osoba i u Srbiji više od 17 tisuća osoba.