Predstavljeni Labellino Raspberry & Red Apple i Fresh Mint

Labellino kampanja je projekt predstavljanja novih proizvoda za njegu usana u okviru Labello linije u trendi pastelnim bojama te inovativnom pakiranju. Labellino proizvodi donose jedinstvenu formulu sa shea maslacem koja osigurava dovoljno vlage za meke usnice uz osvježavajući voćni okus.

Zadatak agencije bio je osmisliti i provesti kampanju kojom će se novi proizvodi Labellino Raspberry & Red Apple i Fresh Mint predstaviti mladim djevojkama kao nezaobilazan dio njihove kozmetičke torbice. Osim toga proizvode je trebalo prezentirati ciljnim javnostima (potrošačima, medijima, blogericama, influencerima) koristeći PR alate, digitalne kanale, društvene mreže i influencer marketing.

 

 

labellino

 

Kampanja se sastojala od nekoliko faza koje su uključivale: plasman priopćenja za javnost uz press kit, aktivaciju s beauty blogericama, slanje lifestyle tekstova, nagradni kviz na službenoj NIVEA stranici te suradnju s OK! magazinom. Trendi okruglo pakiranje i vedre boje Labellina prezentirane su kroz press kit te su proizvodi zajedno s inspirativnom porukom poslani ciljnim javnostima u modernom ruksaku kojeg je dizajnirao poznati dvojac Elfs u istim pastelnim bojama. U toj fazi putem priopćenja i inspirativne poruke javnost je pozvana na sudjelovanje u nagradnom kvizu na NIVEA službenoj stranici. Aktivacija s beauty blogericama uključivala je darivanja na njihovim profilima gdje su fanovi mogli osvojiti  Labellino paket. Završna faza obilježena je suradnjom s najčitanijim teen magazinom u Hrvatskoj koji je podrazumijevao posebnu aktivaciju putem nagradnom natječaja na OK! Instagram profilu. Zadatak fanova bio je snimiti Boomerang sa svojim Labellinom, a najkreativniji  su također imali mogućnost osvojiti Labellino paket.

 

 

Tijekom kampanje ostvareno je više od 30 objava u vodećim lifestyle i modnim medijima, objavljeno je ukupno 25 postova na društvenim mrežama blogerica i novinarki te prikupljeno preko 14 000 likeova. U 4 kreativna nagradna natječaja uključujući i onaj na OK! Instagram profilu sudjelovalo više od 1700 potrošača te postignut doseg od 30 000 korisnika.