Akrobacije agencija: Kreativnost ih drži na nogama

Iako su smanjeni budžeti za oglašavanje i komunikacija putem društvenih mreža pokušava potisnuti klasični PR, kreativnost je još na cijeni među oglašivačima.

Najveće hrvatske promidžbene agencije nose se s dugotrajnom krizom: pokušavaju sačuvati stare klijente, dobiti i nove, prilagoditi se svjetskim trendovima i potrebama lokalnog tržišta. U ovim vremenima, agenciji DIALOG komunikacije prihod raste i to kontinuirano od 2012.

 

'Ove godine već smo osigurali rast od 10 posto u odnosu na prošlu godinu, a s obzirom na to da smo tek na polovini poslovne godine, očekujemo da bi ukupni rast mogao biti i veći. Takav razvoj poslovanja dolazi iz proširenja usluga dugogodišnjim klijentima, osvajanja novih klijenata, čak šest u prvih pet mjeseci ove godine, i pojačanog poslovanja s inozemstvom', istaknula je Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica Dialog komunikacija.

 

Cijeli članak možete pročitati OVDJE.