'Lobiranje je jedna od najboljih poslovnih investicija'

Bruno Jelić, specijalist za odnose s javnim sektorom Dialog komunikacija, u novom broju posebnog izdanja poslovnog tjednika Lider o odnosima s javnošću govori o tržištu lobiranja u Hrvatskoj.

Lobiranje je zastupanje nečijih interesa i pokušaju utjecaja na odluku vlade ili nižerangirane institucije radi ostvarivanja nekog gospodarskog ili političkog cilja. Hrvatske tvrtke nisu dovoljno svjesne važnosti lobiranja u promicanju svojih interesa, a u Hrvatskoj ne postoji zakon o lobiranju niti registar lobista. 

 

''Lobiranje je jedna od najboljih poslovnih investicija i odluka koje tvrtka može donijeti. Samo je vrh odnosa s javnim sektorom, koji bi trebali biti stalni i njegovani kao i bilo koji drugi odnosi sa zainteresiranom javnošću. Za razliku od srodnih komunikacijskih djelatnosti lobiranje ima izrazito visok povrat ulaganja jer kompanijama pomaže u donošenju povoljnih regulativa i zakona koji izravno utječu na njihovo poslovanje'', rekao je Bruno Jelić, specijalist za odnose s javnim sektorom agencije Dialog komunikacije.

  

Cijeli članak pročitajte OVDJE.