Medijskim kolačićem časte se i influenceri!

Promocija brenda putem influencers marketinga predstavlja snažnu taktiku koja može imati popriličan utjecaj na stvaranje mnijenja i donošenje određenih odluka

Više nego ikada, korisnici danas imaju priliku biti medij i sami stvarati sadržaj koji je njima najprihvatljiviji. Ti isti korisnici imaju neograničenu slobodu odabira željenog sadržaja, ali i trenutka koji im najbolje odgovara za konzumaciju istoga. No, put do korisnika, iako na prvu djeluje jednostavno, ima mnogo pravaca i treba znati promišljeno odabrati koji je najefikasniji.

Mnogo je elemenata koji utječu na to, ali čak i kada budu svi zadovoljeni, najteži trenutak predstavlja onaj u kojem korisnike moramo znati zadržati. Jasno je da raznolik sadržaj nije jedina komponenta kojom ćemo to učiniti. Uz jedinstveni sadržaj koji je po mogućnosti što više personaliziran i do najsitnijih detalja prilagođen ciljnoj skupini, na zadržavanje korisnika snažan utjecaj ima i dostupnost različitih kanala. Naime, konzumacija sadržaja danas se odvija na više platformi istovremeno – korisnici se s jednog kanala sele se na drugi, pa na treći, i tako u krug, što neminovno dovodi do transformacije medijskog tržišta i traži kontinuiranu prilagodbu oglašivača, medija i kreatora sadržaja novim trendovima.

Razvojem društvenim mreža svi su dobili nove mogućnosti komuniciranja, pa je influencers marketing danas postao moćan alat kojim brendovi i oglašivači prodiru do svoje javnosti. Objave influencera  promijenile su tradicionalni svijet marketinga i oglašavanja.  Ovaj oblik komunikacije danas je postao nezaobilazni dio marketinških kampanja.

Medijskim kolačićem časte se i influenceri!

Prema nekim podacima (izvor: Edelman Magazine) u 2017. godini 86% brendova u svoje je marketinške strategije uključilo suradnju s influencerima, od čega 92% njih smatra da je ta kampanja bila učinkovita. Predviđanja su da će influencers marketing i u idućoj godini nastaviti rasti. Po anketi koju je provela Udruga američkih nacionalnih oglašivača 43% brendova u idućoj godini planira povećati svoje budžete za influencers marketing (izvor: Influencer Marketing Hub).

Rezultati istraživanja o hrvatskoj blogerskoj i influencerskoj sceni koje je provela agencija Dialog komunikacije za potrebe ovogodišnje konferencije DIABLOG, pokazuju da su najzastupljenije kategorije koje pokrivaju blogeri i influenceri: ljepota (59%), moda (53%), putovanja (46%), gastro (22%) i fitness (18%). Naravno, to nisu jedine industrije koje koriste ovu vrstu marketinga. Danas je sve postalo lifestyle, a sve što predstavlja životni stil podložno je utjecaju marketinga. To znači da su influenceri sve više angažirani i u kampanjama za neke druge, manje istaknute ili pak specifične industrije, poput retaila, telekomunikacija, zdravstva, financija, ICT-a i sl.

Zašto? Jer ste vi to tako tražili!

Mlađe generacije korisnika (Millenialsi i Generacija Z), kao potrošači budućnosti,  vjeruju influencerima. Zanimljiv je podatak da čak 84% Millenialsa ne vjeruje reklamama (Izvor:Nogre.com). To je publika koja se od tradicionalnih izvora medija “prebacila” na sadržaje plasirane na društvenim mrežama i web stranicama. Mogu se poistovjetiti sa sadržajem kojeg kreiraju influenceri, a time se i bolje povezati s brendom. To su osobe koje žive na internetu non-stop, uvijek su u dosluhu s najnovijim informacijama, dinamični su i brzi u potrazi za odgovorima i spremni su prihvatiti preporuke drugih ljudi puno prije nego od kompanija.

Stoga, promocija brenda putem influencers marketinga predstavlja snažnu taktiku koja može imati popriličan utjecaj na stvaranje mnijenja i donošenje određenih odluka. Prognoze su kako će ova vrsta marketinga sve više rasti, nadograđivati se i razvijati se, pa je neminovno da će se u godinama koje dolaze influenceri sve više “častiti” medijskim kolačićem.