DIALOG u 2015: porast prihoda od 23%

Prošla godina je za DIALOG bila izuzetno uspješna. S prometom od preko tri milijuna kuna i porastom prihoda od 23% ispunjeni su svi poslovni ciljevi i dodatno osnažena pozicija na hrvatskom tržištu odnosa s javnošću.

Zamahu u poslovanju svakako je doprinjelo otvaranje tri nova specijalistička odjela - za Public Affairs, Event menadžment i Društvene mreže. Tako u novu 2016. godinu DIALOG ulazi s petero novih djelatnika i u novom prostoru.

 

Uz nastavak suradnje s dugogodišnjim klijentima kao što su Beiersdorf, Booking.com, adidas, Wrigley i Amway, osvojeno je nekoliko značajnih natječaja, kao što su oni za Europsku komisiju, Europski parlament, Bosch, Oracle i EPL. Suradnja s javnim i neprofitnim sektorom kontinuirano raste i poslovanju je donijela novu kvalitetu.

 

Iznimno nas vesele pro bono projekti, a u 2015. bilo ih je nekoliko - od suradnje sa Studijem dizajna Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu, preko projekata sa Savezom društava Naša djeca, do pomoći izbjeglicama kroz akciju Crvenog križa.

 

Suradnja s partnerima u Sloveniji, Srbiji i Bosni i Hercegovini dobila je novu dimenziju kroz zajedničke projekte i dijeljenje znanja i iskustava. Komplementarni timovi predstavljaju najpotentniji PR kapacitet u regiji.

 

Posebni trag u u prošloj godini ostavili su kolege Bruno Jelić, koji je izdao knjigu o lobiranju naziva "Profesionalni lobist: priručnik o interesnom zagovaranju", Marija Klika, koja je uspješno apsolvirala Ketchumov međunarodni edukacijski program "The Race to Make it Real" i Ana Tkalec Barić, koja je proslavila deset godina rada u DIALOGU.

 

Prošlu godinu DIALOG je završio velikom proslavom petnaeste godišnjice firme i obećanjem sebi i svojim partnerima da će idućih 15 biti još bolje.