Mojih prvih 100 dana u Dialogu

Niti jedan dan ne izgleda isto, a popis zadataka ponekad se mijenja iz sata u sat!

BC8A4299 2

Piše: Hana Skerlev

 

 

O dinamičnom ritmu agencijskog života, kao i o tome kako je upravo rad u agenciji odličan način za stjecanje praktičnog iskustva i "brušenje zanata" u PR-u slušala sam vrlo često tijekom studija.

 

#Agencylife se uvijek spominjao u kontekstu ludog radnog tempa, stalnih promjena, uskih vremenskih rokova te različitih brendova iz brojnih industrija. Nisam znala koliko zahtjevan može biti taj tempo o kojem su neki oko mene brujali, no znala sam da ga želim iskusiti!

 

U Dialogu sam angažirana od jeseni i već sam tijekom prvih dana počela shvaćati o kakvoj dinamici posla se radi: rad u agenciji znači da gotovo nijedan dan ne izgleda isto, popis zadataka u pojedinom danu mijenja se iz sata u sat, a ubrzo mi je postalo jasno i kako ću za mijenjanje tekstova ili prevođenje objava za medije imati manje vremena nego što sam mislila, ponekad samo 20 minuta. Rad u agenciji definitivno podrazumijeva pribranost, odgovornost i nepresušnu kreativnost! Ipak, odlučila sam izazvati samu sebe i vidjeti koliko dobro te kojom brzinom se mogu snaći u dinamičnom Dialogovom okruženju i čini mi se da, za sada - pratim korak :)

 

Izrada content kalendara unutar 24 sata, sudjelovanje u organizaciji korporativnog eventa za medije koji uključuje protokol s kojim se nikada prije nisam susrela, ranojutarnji dolazak na provjeru lokacije i dogovaranje prostornog rasporeda, pisanje objava za medije povodom najave društveno odgovorne kampanje poput one za klijenta HUHIV, kontaktiranje novinara koji uvijek jure ili nisu u redakciji i traženje načina da follow up urodi člankom u medijima, samo su neki od zadataka u kojima sam se dosad okušala. Nakon drugog mjesečnog clipping izvještaja napokon sam uhvatila sistem upisivanja svih podataka u Excel tablicu prema kategorijama i polako počela pamtiti cjenike većih medija. Ipak, dosad sam se našla u nekoliko situacija koje bih svakako nazvala stresnima, no iz njih sam uvijek naučila nešto novo.

 

Kada bi me netko pitao što mislim o radu u PR agenciji, rekla bih mu da to svakako nije mjesto za svakoga jer te dovodi do toga da ponekad noću sanjaš tehnički scenarij eventa ili tekstove za kalendar koji sutradan moraš predati, no nakon prvih sto dana u Dialogu primjećujem da me dinamičan agencijski ritam i svakodnevnica, koja je sve samo ne svakodnevno ista, motivira, a ponekad i tjera, da samu sebe izazovem kroz zadatke koje prvi put radim, te na taj način, izlazeći iz zone komfora, i "rastem".