NESCAFÉ Dolce Gusto kampanja "Zašto pijem kavu?"

Aktivacija kampanje "Zašto pijem kavu?" za klijenta Nestle provedena je na tržištu Hrvatske i Srbije, a ključna platforma za komunikaciju bio je Facebook.

Suradnja s fitness/sport influencerima ostvarena je kroz snimanje video tutoriala na temu benefita kave vezanih uz fizičke aktivnosti.

U Hrvatskoj, influencerica u kampanji bila je Marija Mataić, poznatija kao jedna od blogerica za Girly Fitness, dok je zaštitno lice ove aktivacije u Srbiji bila Nada Piliškić, fitness influencerica s bloga Nada FITT.

 

 

NDG GF aktivacija fotka

 

Aktivacija kampanje odvijala se Facebook kanalima Girly Fitness i Nade FITT te na Facebook kanalima NESCAFÉ Dolce Gusto Hrvatska i Srbija.  Ukupno su objavljena 3 videa na svakom tržištu. U prvom videu zadatak influencerica bio je predstaviti koristi ispijanja kave u jutarnjim satima te prije fizičkih aktivnosti, u sljedećem videu kavu su koristile kao energy booster prije vježbanja dok su se u posljednjem videu koncentrirale na opuštanje i vježbe istezanja te kavu zbog benefita vezanih uz bilo koji oblik fizičke aktivnost.  U sklopu kampanje Marija iz Girly Fitnessa imala je i dodatne Instagram objave u kojima je uz fotografije svojih zdravih obroka uključila i omiljenu NESCAFÉ Dolce Gusto kavu, a Nada je uključila video objave i na Instagramu.

 

Kampanja je u Hrvatskoj ostvarila ukupno 7.946 interakcija na Facebooku i 56.180 pogleda videa, dok je interakcija u Srbiji imala 2.166 interakcija na Facebooku i Instagramu  te 78.079 pogleda videa na oba kanala.

 

Kroz suradnju s influencerima i objavljeni sadržaj na njihovim kanalima značajno smo povećali doseg izvan vlastitih kanala u obje zemlje. Očekivano, rezultati aktivacije najuspješniji su gledajući ukupan engagement pratitelja influencera.

Analizirajući aktivnosti na društvenim mrežama, kao najvažniji čimbenik za uspjeh pokazala se sposobnost influencera da suradnju predstave autentično i prirodno, kako bi se sadržaj uklopio u njihovu redovnu komunikaciju.