NESCAFÉ Dolce Gusto kampanja "Digitalna kava"

Aktivacija kampanje "Digitalna kava" za klijenta Nestle provedena je na tržištu Hrvatske i Slovenije, a ključna platforma za komunikaciju bila je Netokracija.

Suradnja s influencerima - uspješnim malim i srednjim poduzetnicima iz različitih područja poslovanja (tehnologije, digitala, marketinga), ostvarena je kroz snimanje video intervjua, objavljenih na stranicama i kanalima Netokracije.

 

 Vizual Ndg

 

U Hrvatskoj, zaštitna su lica ove aktivacije bili Nikola Stolnik, voditelj marketinga najvećeg hrvatskog proizvođača videoigara Nanobit i Luka Sučić, voditelj coworking prostora HUB385 u Zagrebu.Slovenski su influenceri Mak Kordić, osnivač i direktor digitalne agencije Coffee N’Juice te kreativni dvojac Zulu Zion, iza čijeg se imena kriju Dijana i Miha Rolc, koji su oživjeli svoju ideju o šarenim čarapama koje osvajaju svijet.

Aktivacija kampanje odvijala se na stranicama i kanalima Netokracije te na Facebook kanalima NESCAFÉ Dolce Gusto Hrvatska i Slovenija.

Ukupno su objavljena dva videa na svakom tržištu.  Intervju s hrvatskim influencerima vodio je glavni urednik i osnivač Netokracije, Ivan Brezak Brkan, dok je sa slovenskim zaštitinim licima razgovarala Ana Eterović Klemenčič, urednica Netokracije Slovenije. Osim tema vezanih uz područje kojim se bave, sugovornici su podijelili i svoje kofeinske preferencije uz šalicu omiljene NESCAFÉ Dolce Gusto kave.

 

Na Netokraciji objavljena su dva članka za hrvatsko odnosno slovensko tržište, namijenjeni promoviranju dviju epizoda Digitalne kave. U sklopu kampanje uključene su i po dvije objave na Facebook stranicama Netokracije i NDG-a za hrvatsko tržište te ukupno tri objave za slovensko tržište.


Kampanja je u Hrvatskoj ostvarila ukupno 317 interakcija na Facebooku te 9.280 pogleda videa, dok je u slovenskoj kampanji ostvareno ukupno 180 Facebook interakcija, kao i 5.153 pogleda videa. Članci o hrvatskim influencerima na portalu Netokracija imali su 2.907 ukupnih  i 1.994 pojedinačnih pregleda, a slovenski su influenceri zaslužni za 1.102 ukupnih  i 1.030 pojedinačnih pregleda.