NESCAFÉ Dolce Gusto kampanja "Na kavi s..." influencerima

"Na kavi s.. " bila je regionalna kampanja NESCAFÉ Dolce Gusta za Hrvatsku, Srbiju i Sloveniju, u kojoj je ostvarena suradnja s influencerima u lifestyle segmentu.

DG 1

 

Cilj ove kampanje bio je povećati brand awareness koristeći nove kanale komunikacije kroz  koje su odbrani influenceri objavljivali autorske tekstove na temu kave kroz umjetnost uživanja u životu. Ideja suradnje s influencerima bila je široj publici dočarati i približiti iskustvo ispijanja kave.   

 

Kako bi osigurali uspjeh kampanje,  odabrali smo influencerice koje su i same strastvene zaljubljenice u kavu.  U Hrvatskoj to je bila life&business coach Tatjana Divjak, u Srbiji NLP coach Slavica Squire i u Sloveniji radijska voditeljica Jana Morelj.

 

Influencerice su osmislile i napisale zanimljive tekstove na temu kave koji su plasirani na vodećim online medijima u regiji te osobnim web stranicama i blogovima, a njihove su aktivnosti sve popraćene i na NESCAFÉ Dolce Gusto Hrvatska, Slovenija i Srbija Facebook stranicama.

 

U rezultatima ove regionalne kampanje pokazao se uspjeh strategije i provedbe projekta. Kampanja je rezultirala s 18 objava na 12 vodećih online portala u regiji, postignut je reach od 8.766.240 i 18.519 pregleda članaka. Na društvenim mrežama dosegnut je ukupan reach od 138.638 što je ostvareno putem 10 Facebook objava. Uz Facebook objave na kojima je postignuto 2.029 reakcija, plasirana je i jedna Instagram objava i ostvarila 566 reakcija.

Tatjana Divjak i Slavica Squire objavile su 4 blog posta koji su postigli 7.695 pregleda.