NIVEA Body Mousse kampanja

Povodom predstavljanja NIVEA Body Mousse njege za tijelo kao zadatak imali smo na zanimljiv način predstaviti ciljanim publikama inovaciju proizvoda.

Nivea Mousse kampanja

 

 

Zadatak agencije bio je osmisliti i provesti kampanju koja će komunicirati ključne poruke proizvoda te ih predstaviti ciljanoj publici (ženama 25 +, medijima, blogericama/influencericama). Naravno, pritom koristeći suradnju s beauty blogericama/influencericama, PR alate, digitalne kanale, društvene mreže.

 

Naglasak kampanje bio je na jedinstvenoj teksturi proizvoda, njegovom brzom upijanju, njezi koja traje čak 48 sati te besprijekornom osjećaju nježnosti na koži koja ostaje nakon nanošenja.

 

Osmislili smo kampanju koja je podrazumijevala tri faze te uključivala suradnju s beauty blogericama Mašom Zibar i Mateom Frajsberger te influencericom Ivom Čuljak kroz teaser, reveal i leverage fazu. U prvoj fazi

blogerice i influencerice su na svojem Instagram profilu objavile status s asocijacijama na teksturu Mousse proizvoda. Reveal faza kampanje podrazumijevala je slanje kreativnog mailinga medijima i blogericama te kreativni press kit koji je uključivao bijelu kutiju s NIVEA Body Mousse proizvodima, bademe, Matcha i bijeli čaj koji su asocirali na sastojke proizvoda, šećernu vatu koja je podsjećala na njegovu teksturu, te balone u obliku broja 48 koji su asocirali na dugotrajnu hidrataciju koju proizvod pruža. Također, u drugoj fazi blogerice su objavile post te video dnevnik u kojem su testirale proizvode te naglasile fokuse kampanje. U posljednjoj fazi kampanje organizirali smo nagradni natječaj za fanove na društvenim mrežama u kojem su blogerice dijelile NIVEA Body Mousse proizvode te pozivale fanove na isprobavanje proizvoda.

 

Ostvareno je ukupno 34 objava u vodećim lifestyle i modnim medijima te je objavljeno ukupno 43 postova na društvenim mrežama blogerica i influencerica.