NIVEA MEN - Budi najbolja verzija sebe!

Novi mirisi targetirani su prema muškarcima iznad 18 godina koji znaju što žele i trude se da budu najbolja verzija sebe.

Kako bi publici predstavili nove mirise Amazonia i Espresso, odlučili smo se za dva različita tipa influencera – popularnog komičara Ivana Šarića i mladog youtubera Vida Juračića.

 

Kako bi dosegnuli što veći broj ljudi, no kako bi ujedno i ostvarili kvalitetnu komunikaciju s publikom odlučili smo se za kombinaciju mikroinfluencea i makroinfluencera. Ova se kombinacija pokazala kao uspješna taktika kada je riječ o proizvodu koji već postoji na tržištu te se radi relaunch ili jednostavno izlazi nova verzija već spomenutog proizvoda, kako je i bio slučaj u ovoj kampanji.

 

Sa spomenutim influencerima dogovorena je suradnja u vidu dvije objave na njihovim Instagram profilima te kreativnog natječaja u kojem su dijelili NIVEA MEN poklon pakete.

 

Vid2

 

Cilj je bio kao i uvijek, ostvariti autentičnu i prirodnu komunikaciju s publikom te im predstaviti nove mirise. Posebnu pažnju obratili smo na autentičnost sadržaja te inicijalni brief koji je pažljivo kreiran prema njihovoj uobičajenoj komunikaciji s pratiteljima. Kao rezultat toga klijent je bio izrazito zadovoljan dobivenim materijalima i načinom na koji su publici predstavili proizvod.

 

Također, sami odabir influencera još se jednom pokazao kao pun pogodak! Uz pomoć našeg makro influencera dosegnuli smo gotovo 200 000 ljudi, dok je mikroinfluencer imao engagement rate od 18,12 % što je visoko iznad prosječnog. Uz to, obojica su imala čak 70 prijava na kreativni natječaj, pa sa sigurnošću možemo reći kako je ova kampanja bila uspješna i kako je novi NIVEA miris pronašao put do publike!

 

Dio kampanje je bio i ekskluzivni A press kit koji smo slali na 50 adresa. Influenceri i novinari dobili su dva nova dezodoransa Amazonia i Espresso te bežični eksterni punjač za mobitel. Kako bi odgovorili na potrebe užurbanog načina života koji odgovara NIVEA muškarcu pripremili smo ga za svakodnevne izazove, što je rezultiralo s 22 medijske objave i omjer uloženog i dobivenog od 1:5.