NIVEA Micellair Core - Kvaliteta ispred svega

Za klijenta Beiersdorf, povodom lansiranja novog proizvoda NIVEA Micellair Core, osmislili smo i proveli digitalnu kampanju.

Naši glavni ciljevi, kao i uvijek,  bili su stvoriti autentičan, publici zanimljiv sadržaj koji vizualno ogovara brendu u potpunosti.

 

Ovog puta odlučili smo se za tri mlade žene, različitih života i stilova. Ana Bacinger, Mateja Miljan i Marija Nikšić kreirale su sadržaj u kojem su istaknule brigu o sebi, svojoj koži i svom tijelu kao bitan dio njihove svakodnevice. Na taj su način svojoj publici iskomunicirale ključnu poruku kampanje – budite nježne prema sebi i svojoj koži uz pomoć NIVEA proizvoda!

 

Nivea Objava2

 

Znali smo da je riječ o još jednom sjajnom proizvodu nešeg klijenta kojeg krasi jednostavno minimalističko pakiranje. Kako bi diferencirali proizvod na tržištu odabrali smo cure koje se ističu kvalitetom sadržaja. Ovog puta to su bile tri mikroinfluencerice koje su u trenutku odražavanja kampanje sve imale ispod 20K pratitelja. Naša target skupina bile su cure i žene iznad 18 godina, a fokus je bio na kvaliteti dogovorenih materijala. Za potrebe klijenta s influencerima smo dogovorili, po dvije Instagram objave, dva Instagram storija i kreativni natječaj za publiku, no osim dogovorenih materijala cure su isporučile i sjajan dodatan sadržaj s kojim je klijent u konačnici bio jako zadovoljan.

 

Rezultati su bili odlični, iako je prosječni engagement na profilima do 20 tisuća pratitelja 2,43%, odabrani NIVEA influenceri su na sponzoriranim objavama u ovoj kampanji imali i do 8% engagamenta.Ovom kampanjom dosegnuli smo 60 000 ljudi, a kreativni je natječaj generirao gotovo 100 prijava.