Odlični primjeri COVID-19 brend komunikacije

Što se događa kad je cijeli svijet okružen pandemijom?

 1 Covid Comm Naslovna

Piše: Ivana Ljubić

 

Poznato je kako upravo krizne situacije odlično filtriraju najbolje (kreativne) komunikacijske profesionalce ili barem slučajeve koje volimo (po)pratiti. U članku o zdravoj konkurenciji pričali smo kako to može odlično izgledati u jedan-na-jedan brend kreativnoj komunikaciji. No, što se događa kad je cijeli svijet okružen pandemijom?

 

Sigurno ste već pročitali na stotine članaka koji savjetuju kako bi trebalo komunicirati tijekom aktualne COVID-19 krize. Ono što se najčešće ponavlja je ne ignorirati situaciju u kojoj se svi nalazimo i nikako prestati komunicirati sa svojim korisnicima. Uz to, u svim komunikacijama bismo se trebali pridržavati i uputa Stožera: nema druženja, nema obiteljskih okupljanja, nema izlazaka, nema koncerata, nema grupiranja, nema zadržavanja na javnim mjestima, nema shoppinga, nema kavice u najdražem kafiću, nema…

 

A čega onda ima? Srećom, imamo struju i internet.

 

Vrlo je legitimno postaviti pitanje: “Ali kako onda komunicirati s korisnicima kad su svi online kanali pretrpani istom temom?“. I pritom je vrlo legitimno pomisliti “Kao da i inače nemamo problem s autentičnim i zanimljivim sadržajem koji mora biti privlačan korisnicima, koji i tako nemaju koncentracije i bezglavo “skrolaju“ feedovima…“.

 

Zato smo pripremili nekoliko inspirativnih, odličnih primjera brend komunikacije usred COVID-19 krize. Ako su oni mogli iskočiti iz mase, zašto ne biste i vi. Neki su se brendovi brzo prilagodili i oslonili se na svoje (ili otvorili) kanale online distribucije i dostave svojih proizvoda, no neki su se također uspješno prilagodili komunikacijom na online kanalima.

 

#stayathome #socialdistancing

 

HRANA

Što radimo kad smo doma i dosadno nam je? Najčešće jedemo…

Kuhanje se pokazalo najboljom distrakcijom u ovim “teškim vremenima“. Pa, iako smo svi u izolaciji, influenceri i dalje odlično odrađuju svoj posao, a odlični brendovi i dalje ulažu u svoju promociju putem njihovih i svojih kanala.

 

Covid Comm 1

 

 

TRENING/FITNESS

Svi oni koji su pomislili da samo tako mogu zaobići trening i opustiti se – nije im suđeno, trenirati se može i doma!

 

Covid Comm 2

 

 

PIĆE

Alkohol i inače ima puno ograničenja u komunikaciji i promociji, no ova, svima potpuno nova, situacija kao da im uopće nije zasmetala.

 

 

 

Covid Comm 3

 

 

OTKRIVANJE NOVIH KANALA

Najbolje mjesto za promociju brenda je ono na kojemu se nalazi njegov target. Zvuči kao filozofija iz Alana Forda. Ali zašto onda neki brendovi i dalje zaziru od istraživanja novih platformi? Davno smo naučili da komunikacija ne smije biti isključivo jednosmjerna priča o proizvodu/brendu. Još ako se brend “suptilno“ uključi u svakodnevicu svoje ciljane skupine, na mjestu gdje se ona nalazi i pokaže da iza tog logotipa/zgrade/tvrtke postoje “pravi ljudi“, onda i taj brend postaje puno više od samo “neke online stranice“ ili “oglasa koji ih prati“.

 

Covid Comm 4

 

Još malo kreativnih brend komunikacija.

 

 

Covid Comm 5

Covid Comm 6