PINTEREST – sljedeća velika stvar (1. dio)

Pinterest svaki mjesec bilježi preko 15 milijuna novih korisnika. Osim što je zanimljiv ženama...

pinterest 1

Iako Pinterest smatraju društvenom mrežom, njegov osnivač Ben Silbermann nazvao ga je katalogom ideja. Od 2010. aktualan je na digitalnom tržištu, a o njegovoj popularnosti dovoljno govori brojka od 14 milijardi dolara, koliko je ukupna procijenjena vrijednost kompanije. Gotovo 80 % korisnika su žene, a čak 265 milijuna korisnika aktivno je  na mjesečnoj razini. „Kada bi Pinterest bio država, bio bi peta najveća država na svijetu“, poručuje Jon Kaplan, direktor odjela globalne prodaje u kompaniji.


Pinterest svaki mjesec bilježi preko 15 milijuna novih korisnika. Osim što je zanimljiv ženama, u 2018. godini zabilježen je i rast muških korisnika od preko 40 %. Posebice je zanimljiv za jačanje brenda, ali i za pozicioniranje na tržištu. Broj followera, pinova i boardova metrike su kojima se mjeri uspješnost kampanja.

 

pinterest grafikon

 

41 % korisnika Pinteresta, kupuje zbog Pinteresta

 

Ova impresivna brojka najbolje opisuje koliko je zapravo Pinterest važan za oglašivače. U 2019. korisnici najviše pretražuju rubrike zdravlje i opuštanje, hrana, putovanja, slavlja, interesi i hobiji, djeca i roditeljstvo, sve za dom, ženski i muški stilovi i ljepota. Pinterest je platforma koju korisnici zaista koriste za dobivanje ideja.

U Hrvatskoj na Pinterestu od promoviranih brendova možete pronaći Ikeu, Harvey Norman, Lesninu XXL. Prednost Pinteresta je to što kod pretraživanja određenog pojma uz dobro postavljeno oglašavanje vaš brend iskače na prvim pozicijama, a jednim klikom miša na fotografiju proizvoda link Vas direktno prebacuje na web shop brenda.

 

Postoji li formula za uspjeh na Pinterestu?

 

Kao i na drugim platformama, i na Pinterestu postoje pravila kojih se trebate pridržavati. Ključno je voditi računa o postavljanju pinova te glavnom cilju promocije. Korisnici Pinteresta spremaju pinove i iz tog broja je lako zaključiti koje ih teme najviše zanimaju. Prema broju i kategoriji spremljenih pinova, Pinterest vas podsjeća što ste zadnji put gledali i time na neki način „tjera“ da kupite određeni proizvod. Formula za uspjeh je biti dosljedan i aktivan i imati dobru sadržajnu i prodajnu strategiju.