PINTEREST – sljedeća velika stvar (2. dio)

Danas ćemo se baviti načinima kako ga koristiti u poslovne svrhe.

Pinterest

 

U prethodnom tekstu o Pinterestu pisali smo o njegovoj sve većoj popularnosti, a danas ćemo se baviti načinima kako ga koristiti u poslovne svrhe. Osim uobičajenih "zlatnih pravila" kao što su postaviti strategiju i odrediti ciljeve PRIJE nego krenete na platformu, Karen Leland, direktorica Sterling Marketing Grupe, definirala je još osam specifičnih naputaka:

  1. Pratite statistike – svakodnevno motrite pinove te točno odredite koliki postotak određenog pina želite koristiti za koju kategoriju, npr. 40 % pinova je motivacijski i inspirativno, 40 % je edukativno, a 20 % govori o vašem brendu. Time potičete interakciju korisnika.
  2. Postavite gumb na web stranici kako bi korisnici automatski mogli postavljati pinove na vašu stranicu. Pinterest ima odlično rješenje za web prodaju, jer nudi konverzijski kod preko kojeg izravno možete saznati koliko je ljudi nakon posjeta vašeg web shopa navedeni proizvod zaista i kupilo.
  3. Promovirajte druge – gradite zajednicu s komplementarnim brendovima i korisnicima.
  4. Promovirajte područje svoje ekspertize – koristite ključne riječi i fraze koje vaši korisnici najčešće pretražuju.
  5. Povežite se s društvenim mrežama  - tvitajte pinove, koristite pinove u postovima na blogu, te ih postajte na Facebooku.
  6. Obratite pažnju na lokaciju svakog pina - najvažnije pinove pozicionirajte u sredinu.
  7. Povežite Pinterest s webom - u opisu pinova postavite link za preuzimanje besplatnih e-bookova).
  8. Koristite videe i podcaste kako biste sadržaj učinili interaktivnijim.

pinterest2-1

 

Isplati li se oglašavati na Pinterestu?

Strategija komuniciranja na Pinterestu, kao i na drugim web platformama, beskorisna je bez strategije oglašavanja. Prije početka oglašavanja potrebno je definirati glavne ciljeve. Želite li veći angažman korisnika, svakako ćete platiti svaku njihovu interakciju. U slučaju da želite veći promet, čim korisnik klikne na pin koji ga direktno preusmjerava na vašu web stranicu, tada plaćate svaki posjet web stranici. A ako želite samo svoj proizvod predstaviti publici, dovoljno je promovirati pin. Sredina je idealna lokacija pina želite li doći  do što kvalitetnijih korisnika, odnosno većeg broja potencijalnih kupaca. Targetiranje putem interesa i aktivnosti nešto je na što nikako ne smijete zaboraviti prilikom kreiranja pinova.

Nažalost, oglašavanje na Pinterestu u Hrvatskoj još uvijek nije dostupno, međutim iz sljedećeg grafikona možete vidjeti usporedbu troška oglašavanja na Pinterestu u usporedbi s ostalim društvenim mrežama, iz koje proizlazi da je oglašavanje na Pinterestu daleko isplatljivije od, primjerice, oglašavanja na Facebooku ili Instagramu.  To je jedan od razloga zašto vjerujemo da bi Pinterest zaista mogla biti sljedeća velika stvar.

 

pinterest 2-2

 

Izvor: Službene stranice navedenih društvenih mreža