Naučite koristiti snažnu marketinšku valutu - PESO

Prošli vikend na Red Bull Air Race spektaklu u Rovinju, Red Bull je na najbolji način upotrijebio novu marketinšku valutu - PESO.

Svi znamo da su potrošači danas izloženi tisućama marketinških poruka svakoga dana  i da je teško istaknuti se. Zato potrošača treba sagledati sa svih strana - ne samo koliko ima godina, gdje živi ili koliko zarađuje, nego i kakve su mu navike, hobiji i interesi. Potrošači na dnevnoj bazi konzumiraju sportska događanja, vijesti, političke teme, trendove, igraju igrice i angažirani su na društvenim mrežama. Potrebno ih je dotaknuti kroz više dodirnih točaka i osvojiti njihova srca kako bi poruka dosegnula svoj cilj. A poruka mora biti koncizna i dosljedna.

 

Sve već navedeno je stara vijest, koju je ipak potrebno stalno imati na umu. A nova vijest je PESO (Public employment service office). PESO znači da povezivanjem vlastitih medija sa 'zasluženim' medijima, kako tradicionalnim, tako i digitalnim, dodavanjem mišljenja trećih strana, produkcijom zanimljivih sadržaja i optimizacijom medijskom miksa, tj. holističkim pristupom konvergentnim medijima kreirate dobitnu kombinaciju.

 

Cijeli članak možete pročitati OVDJE.