Pravila proakcije

Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji Dialog komunikacije, u posebnom izdanju poslovnog tjednika Lider o odnosima s javnošću govorila je o novim trendovima u PR industriji.

novo

PR industrija ne bavi se samo odnosima s medijima nego je uvelike redefinirana: više nije ni sinonim za komunikaciju sa svim dionicima, već djelatnost koja integrira sve marketinške discipline.

 

''PR-ovci se danas bave digitalom jednako kao što se digitalne agencije bave PR-om ili kreativom, a kreativne agencije stvaranjem digitalnih sadržaja'', rekla je Marina Čulić Fischer, izvršna partnerica u agenciji Dialog komunikacije.

 

Ističe kako je za to svježi primjer kampanja Europske komisije za promociju prava potrošača, koju je BBDO grupa, čiji je član agencija Dialog komunikacije, lansirala 17. listopada i koja od početka razvoja komunikacijske ideje do njezine implementacije jednako uzima u obzir sve oblike komuniciranja, kao i sve vrste kanala, koji se međusobno stalno isprepliću i nadopunjavaju, te stvaraju jednu, snažnu i jasnu komunikacijsku poruku.

 

Cijeli članak možete pročitati OVDJE.