"Prioritet je borba za naklonost potrošača"

Marina Čulić Fischer, direktorica Dialog komunikacija, u novom broju Privrednog vjesnika pisala je o stanju u hrvatskoj komunikacijskoj industriji.

"Multimedijski sadržaj postao je "kralj", što znači da komunikatori danas jednako suvereno moraju baratati slikovnim i video sadržajem, kao što su nekad baratali tekstualnim. Borba za naklonost potrošača postala je prioritet, a masovni mediji sve češće prate razvoj novih društvenim pojava, a sve rjeđe funkcioniraju kao njihovi kreatori", napisala je direktorica Dialog komunikacija Marina Čulić Fischer za Privredni vjesnik.

 

Ističe kako je hrvatska komunikacijska industrija u krizi već sedam godina (prema podacima HURA-e koji se odnose na ulaganja u medijima) gdje se ulaganja u sve komunikacijske kanale osim digitalnih kontinuirano smanjuju, dok istovremeno u posljednje vrijeme raste tržišno lansiranje novih medija (online, print, radio), kao i osnivanje novih agencija. 

 

"Kreativnost u poduzetništvu i u kreiranju komunikacijskih poruka sa smanjenim je budžetima u komunikacijskom biznisu dobila na značaju jer poruke moraju zaista biti atraktivne da bi u šumi komunikacijskih kanala našle put do tržišta i svih dionika koji su važni za tvrtke i organizacije", objasnila je Marina Čulić Fischer.

 

Cijeli članak pročitajte OVDJE.