Povratak ikone 90-ih

Nastao 90-ih godina u Berlinu adidas EQT se 2017. vraća u potpuno novom dizajnu redefinirajući spoj lifestyle i sportske tenisice.

AdidasEQTCase

 

S novim redizajnom i smjerom komunikacije adidas se usmjerava prema novoj generaciji potrošača - generaciji Z.  Rođeni u periodu između 90-tih i ranih 2000-ih generacija Z je globalno povezana, društvena, vizualna i tehnološki osvještena. Oni su najviše povezana, informirana i sofisticirana generacija s kojom su se brendovi ikad imali priliku susresti do sad. Najvažnije od svega oni su brend influenceri i predvodnici svoje kulture.  U Hrvatskoj generaciji Z pripada 453 tisuće potrošača.

 

Zadatak agencije bio je osmisliti holističku kampanju kojom bi se što širem krugu javnosti ali i generaciji Z predstavio novi model adidas EQT tenisice te na taj način osigurati medijske i objave na društvenim mrežama.

 

U prvoj fazi kampanje osigurali smo ekskluzivno putovanje domaće lifestyle urednice i influencerice na globalno predstavljanje novih tenisica u Berlin, što je rezultiralo objavama na portalu Journal.hr, njihovim društvenim mrežama, kao i društvenim mrežama urednice.

 

U drugoj fazi kampanje na odabrane medije pušteno je priopćenje za javnost, a u trećoj smo surađivali s šest influencera koji pripadaju generaciji Z. Suradnja je uključivala social media kampanju gdje je zadatak influencera bio autorskom fotografijom u svom stilu predstaviti nove EQT. Ova je suradnja rezultirala s ukupno 32 posta na društvenim mrežama influencera, dosegnula preko 170 000 korisnika u zadanoj target skupini, a fotografije su dobile preko 10 000 likeova.