S Fresh kampanjom do 1,5 milijuna fanova

NIVEA Black&White Fresh kampanja je projekt predstavljanja nove linije dobro poznatih Black&White dezodoransa u novom, modernom ruhu s osvježavajućim mirisom. Idealan spoj s modom, suradnja s poznatim modnim blogericama, influencericama i modnom dizajnericom osvojio je društvene mreže i pokazao da priča o dezodoransima ne mora biti "dosadna".

Zadatak agencije bio je osmisliti i provesti kampanju kojom će se nova linija povezati s modom i predstaviti ključnim ciljnim javnostima (potrošačima, medijima, blogericama, influencerima) koristeći PR alate, digitalne kanale, društvene mreže i influencer marketing.

 

Nivea Case 2

 

Kampanja je osmišljena pod sloganom "Refresh your style" i bila je podijeljena u nekoliko faza. Prva faza uključivala je plasman priopćenja za javnost uz premium press kit, suradnju s dizajnericom Martinom Tutić (LuLu Couture) i suradnju s blogericama kroz Instagram foto natječaj. Kraj prve faze obilježilo je mini modno druženje u LuLu Couture concept storeu gdje su blogerice i pobjednice natječaja birale svoje crno-bijele outfite. Druga faza uključivala je suradnju s influencericama i plasman lifestyle teksta na temu proljetnih modnih trendova. Kroz objave na društvenim mrežama influencerice su pozivale djevojke da se uključe u nagradni natječaj o modnom outfitu koji žele zaboraviti. Završna faza obilježena je suradnjom s Modnim kolektivom i plasmanom lifestyle teksta na temu zelenih modnih detalja. Modni kolektiv je inovativan koncept u modnom svijetu koji funkcionira na principu posuđivanja odjeće i modnih dodataka. U suradnji s njima održana je modna radionica s djevojkama koje su pobijedile na nagradnom natječaju putem njihove Facebook stranice. Sve faze popraćene su aktivnostima i aktivacijama na posebno osmišljenom micrositeu na Nivea web stranici koji je bio prilagođen kampanji.

 

 

Nivea Case 3

 

Ostvareno je više od 20 objava u vodećim lifestyle i modnim medijima, objavljeno je ukupno 36 postova na društvenim mrežama blogerica i influencerica, ostvaren je doseg od milijun i pol fanova, objavljena su 3 blog posta, sudjelovalo je više od 200 potrošača u dva foto nagradna natječaja, ostvareno je više od 25 tisuća pregleda micrositea i podijeljeno je 5.000 mini proizvoda.