NIVEA Forming sprej za kosu: Tajna dobrog sadržaja

Za klijenta Beiersdorf, povodom lansiranja novih NIVEA Forming sprejeva za kosu, osmislili smo i proveli digitalnu kampanju s 3 hrvatska influencera.

 

Nivea _bts -125

 

 Glavni ciljevi bili su stvoriti autentičan, koristan i publici zanimljiv sadržaj, te predstaviti nove NIVEA Forming sprejeve za kosu.

 

Posebnu pažnju posvetili smo odabiru influencera. Iako je fokus ovog puta bio na njihovoj kosi i frizuri, kao i uvijek do sada, kod odlučivanja presudila je njihova komunikacija s publikom, način na koji komuniciraju sa pratiteljima, njihova ažurnost u odgovaranju na upite svojih pratitelja te dosadašnji sadržaj njihovih profila koji je morao biti u skladu s vrijednostima brenda.

 

Odabrani influenceri Martina Palić, Marko Medić i Jelena Marinović na svojim su Instagram profilima otkrili tajnu svoje dobre frizure, na koji ju način te uz pomoć kojih proizvoda postižu.

Riječ je naravno bila o novim NIVEA proizvodima koji se ističu zbog svoje inovativne formule koja ne sadrži alkohol ali sadrži suho ulje koje kosu njeguje i štiti od isušivanja. Za potrebe klijenta, dogovorili smo i profesionalno snimanje videa te fotografija. Kreirani originalni sadržaj kasnije se, osim na profilima influencera,  koristio i za native članke, sadržaj na web stranici, Facebook oglašavanje te ostale potrebe brenda NIVEA.

 

Već u prvoj fazi ove kampanje, koja je trajala dva tjedna, dosegnuli smo 84 181 ljudi te dobili dodatan sadržaj koji su influenceri podijelili na svojim društvenim kanalima. Također, teaser objave naših influencera lajkalo je 4417 ljudi dok je glavni video pregledalo njih 37 477.