Pokrenuta nova trkačka zajednica

Na globalnu kartu adidas Runners zajednice trkača ucrtao se i Zagreb kako bi se motiviralo, podržalo i ujedinilo sve koji traže nešto više od običnog treninga trčanja.

Adidas case 15.9.

 

adidas Runners je zajednica kojoj se mogu pridružiti svi koji žele i spremni su za intenzivne programe treninga, pomicanje granica vlastitih mogućnosti i zabavu do samog kraja. adidas u suradnji sa stručnim timom kineziologa, nutricionista i fizioterapeuta pokrenuo je trkačku avanturu kakva još ne postoji na ovim prostorima.

 

Zadatak agencije bio je stvoriti kompleksnu komunikacijsku kampanju koja uključuje digitalne i PR alate te aktivnosti poput guerrilla marketinga i eventa kako bi se maksimalno iskoristio medijski i prostor društvenim mreža za informiranje građana o konceptu adidas Runnersa i privlačenje trkača u zajednicu. 

 

Komunikacija se odvijala u tri faze. Prva faza uključivala je opsežnu teaser kampanju s influencerima te guerrilla marketing aktivacije s užim trenerskim timom adidas Runnersa, u drugoj reveal fazi poslano je priopćenje u kojem smo pozicionirali adidas Runnerse kao najpoželjniju trkačku zajednicu, istovremeno pokrenuta je i web stranica te FB grupa gdje članovi mogu svakodnevno dobiti najnovije informacije o treninzima te komunicirati direktno s trenerima i ostalim članovima. Završna faza prije početka prvog treninga bio je launch event adidas Runnersa koji je održan u prostoru ljetnog vrta restorana RougeMarin i na kojem su se trkači mogli međusobno upoznati i družiti. Eventu je prethodila utrka u kojoj su najbrži trkači imali priliku osvojiti najnovije modele adidas tenisica za trčanje, a pobjednici su proglašeni na eventu. Nakon eventa poslano je video priopćenje na medije.

 

Kampanja je rezultirala s aktivacijom 12 influencera koji su objavili preko 45 postova s dosegom većim do 150 tisuća (do srpnja 2017.). Objavljeno je više od 20 članaka u medijima s dosegom preko 3,5 milijuna čitatelja te je dogovoren ekskluzivni intervju s kapetanom AR u Večernjem listu kao i posebno pokroviteljstvo portala 100 posto kroz seriju od 8 članaka.  Vrhunac kampanje bio je na adidas Runners launch eventu na kojem se okupilo preko 150 uzvanika, medija, influencera i trkača kako bi svi zajedno nazdravili uspješnom počeku najpoželjnije trkačke zajednice - adidas Runnersima.

Video s eventa:  https://youtu.be/g4c-dCae9tk