adidas ZX Flux kampanja

ZX-ica u pohodu na svijet!

Ciljevi

 

  • Privući i zadržati pozornost medija i ciljne skupine od početka do kraja kampanje, ostvariti 60 objava u tiskanim i online medijima.
  • Identificirati originalne i kreativne brend ambasadore među predstavnicima urbane, ulične kulture.
  • Postići minimalno 100 prijava na #zxflux street art natječaj organiziran u suradnji s Večernjim listom.
  • Minimalno 25 sudionika #zxpumphunt natječaja. 

Strategija

  • Korištenje posebno kreiranog koktela PR i digitalnih alata s bazom u globalnim sadržajima i nadogradnjom u digitalnim kanalima lokalnih brend ambasadora kako bi se osigurao interes medija i maksimalno trajanje kampanje.
  • Uspostavljanje posebne suradnje s pažljivo odabranim ključnim medijima kako bi se osigurala kvalitetna medijska popraćenost i doseg ciljanih javnosti.

 

Taktike

Kako bi osigurali što bolju medijsku pokrivenost, dosegnuli što veći broj ljudi i ostvarili ciljeve, osmišljen je koktel PR i digital aktivnosti, a njegovi sastojci bili su:

 

  1. kreativni press kit
  2. priopćenja i informacije za javnost
  3. photoshooting
  4. intervjui i plasmani tema
  5. nagradne igre
  6. kreativni natječaji
  7. gerila aktivnosti
  8. društvene mreže ambasadora i adidasa
  9. sponzorstva evenata
  10. suradnja s blogerima

 

Kako bi alati bili uspješno implementirani, postavljene su 3 faze kampanje

  • Prva faza započela je prilagodbom globalnog priopćenja na temu ZX-ica i novog modela ZX 850 te kombinacijom globalnih i lokalnih postova na adidas Originals FB stranici.
  • Druga faza veže se uz predstavljanje tzv. ZX Flux modela te lokalnih ambasadora. Za ambasadore su odabrani etablirana street art i likovna umjetnica OKO i street art kolektiv Pimp My Pump (PMP).
    • Organiziran je photoshooting s ambasadorima nakon kojeg je pripremljen kreativni press kit koji je uz PR materijale sadržavao i rad oslikan od PMP.
    • Uslijedilo je sponzorstvo PMP block partyja na kojem je sudjelovala i OKO.
    • Zbog jasno postavljenih pravila kod objavljivanja postova na adidas owned kanalima, društvene mreže ambasadora iskorištene su za dodatno plasiranje sadržaja.
    • Na Pimp My Pump FB stranici organiziran je i kreativni natječaj pod nazivom #zxpumphunt.
    • ZX je originalno bila tenisica za trčanje stoga smo povezali kampanju s projektom adidas kvartovski kros na način da bi na svakom krosu (od ukupno pet), sudjelovali i dečki iz PMP koji su na svakom događanju oslikavali pumpe noseći ZX Flux tenisice. 
  • Treća faza vezana je uz adidas ZX Flux FW kolekciju. Uz već provjerene alate, ova faza dodatno je obogaćena organizacijom kreativnog #zxflux street art natječaja i suradnjom s blogericomPetrom Nižetić koja je svoj boravak u Londonu iskoristila za intervju s OKO (koja živi i radi u Londonu).
    • U suradnji s Večernjim listom plasirali smo priče o OKO i Borisu Bari (PMP) koji su sa svojim ZX Flux-icama "vodili" čitatelje na mjesta na kojima se nalaze njihovi omiljeni street radovi u Londonu i Zagrebu.
    • Priča o Zxici završava gerilom održanom u sklopu Zagrebačkog maratona na kojem se ekipa iz PMP noseći ZX Flux obukla u kostim pumpi i istrčala gradsku, ujedno i najbrojniju utrku.

 

Kroz cijelu kampanju organizirani su i intervjui u ključnim medijima te razni plasmani teme.

 

Rezultati 

Kampanja je ostvarila sve zadane ciljeve.

OKO i Pimp My Pump pokazali su se kao odličan odabir za ambasadore, njihove fotografije oduševile su medije koji su kod opreme članaka rado koristili njihove vizuale, fanove i globalni adidas social media team koji je fotografije OKO podijelio na svim svojim društvenim kanalima.

PR aktivnosti u svim fazama rezultirale su s ukupno 85 print i online članaka. Cilj je nadmašen za 40%.

Plasmani teme i intervjui odrađeni su u: Gloriji Glam, Jutarnjem listu te na portalima Budi.in i Mcorner.hr