Pozicioniranje kompanije

Booking.com

 

Cilj

  • Unaprijediti ugled i položaj kompanije na hrvatskom tržištu

 

Strategija

  • Uspostaviti odnose s ključnim medijima
  • Uspostaviti odnose s ključnim asocijacijama te predstavnicima vlasti
  • Pojasniti model poslovanja kompanije i njezinu tržišnu poziciju

 

Taktike

  • Organizirati sastanke s ključnim predstavnicima izvršne i zakonodavne vlasti
  • Organizirati sastanke sa stručnim asocijacijama, komorama i ostalim tijelima povezanim s industrijom
  • Organizirati konferencije za novinare u područjima lokalnih ureda tvrtke - okupljanje ključnih lokalnih novinara, predstavnika vlasti i predstavnika lokalnih/regionalnih stručnih asocijacija
  • Dogovoriti intervjue u ključnim medijima s namjerom pojašnjenja pozicije kompanije na tržištu te njezinog poslovnog modela
  • Distribuirati priopćenja za medije ističući recentne proizvode i usluge kompanije na lokalnoj i nacionalnoj razini
  • Podržati rad predstavnika industrije te podijeliti iskustvo i ekspertizu Booking.com-a

 

Rezultati

  • Poslovni model kompanije predstavljen je osobno 15-ero predstavnika izvršne i zakonodavne vlasti kao i lokalnim i nacionalnim predstavnicima turističkih zajednica te ostalim predstavnicima relevantnih institucija unutar perioda od šest mjeseci od početka suradnje
  • Uspostavljena je podrška vlasti prema poslovnim aktivnostima tvrtke
  • Potisnuta su lobiranja protiv Booking.com
  • Dogovoreni su intervjui/objave u vodećim hrvatskim medijima (primjer Jutarnji list, Glas Istre, Globus) u kojima je pojašnjen poslovni model Booking.com-a na hrvatskom tržištu
  • 95% objava objavljeno je u pozitivnom tonu