Bookingova "First Time" kampanja lansirana i u Hrvatskoj

"First Time" je globalna kampanja Booking.com-a koja se bavi iskustvima putnika na prvom putovanju, bez obzira radi li se o prvom putovanju uopće ili o prvom iskustvu na nekoj neobičnoj destinaciji. U tu svrhu napravljeno je globalno istraživanje kojim su otkrivene navike i potrebe putnika, kao i željene destinacije za prva putovanja.

 

Kampanja je u Hrvatskoj lansirana kroz priopćenja za javnost i suradnju s influencericama Ellom Dvornik i Mijom Dropuljić, poznatima po ljubavi prema putovanjima i avanturističkom duhu. U sklopu kampanje, Ella je po prvi put posjetila Finsku, a Mija je provela nezaboravan vikend u glamping resortu na Bledu.

 

Booking case "First time"

 

Zadatak agencije bio je Iskoristiti provedeno istraživanje, promovirati Booking.com kao platformu s najvećom ponudom jedinstvenih i raznovrsnih smještajnih jedinica, pozicionirati Booking.com kao pružateja širokog raspona usluga koje znatno olakšavaju iskustvo prvog putovanja novim putnicima, generirati više od 20 pozitivnih objava u medijima i minimalno pet postova na društvenim mrežama influencera, te pratiti i mjeriti rezultate kampanje.  

 

Plasirana su tri priopćenja za javnost temeljena na globalnom istraživanju, s naglaskom na lokalne informacije, napravljen je detaljni plan putovanja influencerica na "First Time" destinacije, uključujući plan postanja na društvenim mrežama i blogovima i definirani su posebni hashtagovi kampanje.

 

Booking case "First time" 2

 

Ostvarene su 33 pozitivne objave u vodećim nacionalnim, poslovnim i lifestyle publikacijama, postignut je reach od 7.983,279 i objavljeno je ukupno 35 postova na društvenim mrežama, koji su rezultirali s ukupno 33.329 interakcija. Dva posta s cjelokupnim doživljajem putovanja objavljeni su na blogu "I am Ella".