EPL - lansiranje u Hrvatskoj

Lansiranje brenda EPL u Hrvatskoj

Cilj

  • Predstaviti hrvatskom tržištu EPL, brend luksuznog dijamantnog nakita, kroz korištenje PR aktivnosti i društvene mreže koje će osigurati maksimalnu medijsku pokrivenost i efikasno dosegnuti ciljanu javnost.

 

Strategija

  • Planiranje PR aktivnosti kroz duže vremensko razdoblje i s različitim temama kako bi se osigurala kontinuirana prisutnost brenda u medijima.
  • Definiranje relevantnog ambasadora brenda.
  • Planiranje pojavnosti na društvenim mrežama kroz teme povezane s brendom i aspiracije ciljane javnosti.

 

Taktike

  • PR aktivnosti bile su usmjerene na dva područja - poslovni i lifestyle.
  • Plasiranje priopćenja za javnost u poslovne medije s naglaskom na ulaganje i razvoj koji EPL Diamond Grupa planira na hrvatskom tržištu.
  • Plasiranje eskluzivnih intervjua s ključnim ljudima tvrtke u relevatne medije.
  • Event povodom svečanog otvorenja prve draguljarnice EPL Yakutian Diamonds u Zagrebu.
  • Predstavljanje novih kolekcija putem manjih druženja i edukacija u draguljarnici i plasmana u ciljane lifestyle medije.
  • Predstavljanje Janice Kostelić kao ambasadorice brenda.
  • Pokrenuta i promovirana Facebook stranica EPL Yakutian Diamonds Croatia.
  • Organizacija božićnog domjenka tvrtke.

 

Rezultati

  • Osigurano 60 objava u tiskanim i online medijima i 5 TV priloga.
  • Ukupna medijska vrijednost objava iznosila je preko 800,000 kn. Svi članci bili su afirmativni.
  • U tri mjeseca fan baza Facebook stranice dosegnula je skoro 9.000 fanova.