IdejaX 01 - festival oglašavanja

Cilj

  • Pozicionirati IdejuX kao najbolji izbor za ljude iz oglašivačke industrije te one povezane s njom u Hrvatskoj, ali i kao platformu za dijeliti velike ideje.

 

Strategija

  • Cjelovremena produkcija medijskog sadržaja kroz korištenje svih dostupnih resursa - članova organizacijskog odbora, članova žirija, izlagača.
  • Intenzivni odnosi s medijima kroz stratešku suradnju s tiskanim, online i televizijskim medijima.

 

Taktika

  • Ekskluzivna suradnja sa Styria publishing group (preko Večernjeg lista, Poslovnog dnevnika & 24 sata TV), NOVOM TV, Radio Antenom & Net.hr. 

  • Styria: tjedna pokrivenost od ožujka do svibnja, posebni dodatak na 76 stranica objavljen dva dana prije početka festivala.
  • Održavanje konferencije za medije dva mjeseca prije početka festivala te druge konferencije na otvorenju festivala.
  • Centar za medije tijekom trajanja festivala s radnim vremenom 0-24.
  • Brojni intervjui u tiskanim i online medijima te na televiziji 10 tjedana za redom
  • Posebna medijska izloženost/okupljanje za medije s glavnim izlagačem festivala Garyem Vaynerchukom.
  • Proizvodnja te plasman 8 priopćenja za medije i 4 newslettera.
  • Središnja koordinacija svih komunikacijskih kanala (FB, DM, PR).

 

Rezultati

  • Više od 60 novinara posjetilo je događaje za novinare i festival.
  • PR aktivnosti rezultirale su s 206 članaka u nacionalnim i regionalnim medijskim sadržajima kroz 10 tjedana intenzivne medijske komunikacije.
  • 79 članaka objavljeno je u tiskanim medijima, 88 članaka na Internetu i 39 priloga emitirano je na televiziji i radiju.
  • Oglašivačka vrijednost (AVE) medijske pokrivenosti dosegla je 3,2 mil kn.