NESCAFÉ Dolce Gusto na kavi s influencerima

Fokus je bio na prilagodbi sadržaja influencera za različite digitalne platforme, ističući kvalitetu kao ključnu poruku kroz različite teme potencijalno zanimljive ciljnoj skupini (lifestyle, fitness, business, gastronomija).

NDG na kavi s influencerima.PNG

 

 

Brend NESCAFÉ Dolce Gusto na tržištima Hrvatske, Slovenije i Srbije niz godina je u tržišnom vrhu u segmentu kave u kapsulama. S globalnim rastom cijena kave i sve većim izazovom u privlačenju novih korisnika, a u jedno i pojavom novih konkurenata te intenziviranjem aktivnosti konkurencije, nastala je potreba za jačanjem komunikacije brenda na regionalnoj razini kako bi se odgovorilo na tržišne izazove. Primarni cilj bio je povećati frekvenciju ispijanja NESCAFÉ Dolce Gusto kave te jačanje imidža NESCAFÉ Dolce Gusto kave.

 

Kroz kampanju „NESCAFÉ Dolce Gusto na kavi s influencerima“ obratili smo se postojećim i potencijalnim korisnicima NDG aparata za kavu i kapsula (Hrvatska, Slovenija, Srbija), u lifestyle i poslovnom segmentu, primarno u dobi 25 do 35 odnosno sekundarno od 35 do 55 godina. Strategija provedbe kampanje oslanjala se na kreiranje originalnog sadržaja za digitalne komunikacijske kanale bliske ciljnoj skupini te suradnju s medijima i influencerima kao taktiku za doseg novih potencijalnih potrošača.

 

Kampanju smo proveli kroz četiri faze vezan uz četiri različita područja pri čemu smo tijekom svake faze surađivali s odabranim influencerima relevantnim za zadano područje (temu) i/ili utjecajnim na različitim društvenim mrežama.

 

U aktivaciji „Na kavi s…“ surađivali smo s lifestyle influencerima koji su kreirali inspirativne tekstove o kavi kroz umjetnost uživanja u životu. Tekstovi su korišteni na nekim od najčitanijih portala po zemljama te blogovima influencera. Na odabranim portalima, čitatelji su mogli odgovoriti na nagradno pitanje i osvojiti NDG aparat za kavu. Aktivnosti su popraćene na Facebook stranicama NDG Hrvatska, Slovenija i Srbija te stranicama influencera. U Hrvatskoj smo surađivali s Tatjanom Divjak (life coach & motivacijska govornica), u Srbiji sa Slavicom Squire (osnivačica prvog NLP Instituta i NLP trenerica u Srbiji), a u Sloveniji s Janom Morelj (omiljena televizijska i radijska voditeljica).

 

U aktivaciji „Zašto pijem kavu?“ surađivali smo s fitness influencerima kroz snimanje tri video tutoriala o benefitima kave uz fizičke aktivnosti, prije i nakon treninga te općenito, primjerice espresso prije vježbanja kao energy booster. U Hrvatskoj smo surađivali s Girly Fitness djevojkama, a u Srbiji s Nadom FITT.

 

Treću aktivaciju, „NESCAFÉ Dolce Gusto digitalna kava“, proveli smo u suradnji s Netokracijom kroz video intervjue s uspješnim malim/srednjim poduzetnicima iz različitih područja poslovanja (tehnologije, digitala, marketinga) koji su autoriteti u svom području. Kroz teme relevantne ciljnoj skupini koja prati portal, kreiran je originalan i autentičan sadržaj u skladu s trendovima suvremenog poslovanja. Sadržaj je objavljen na Netokracijinim portalima i Facebook stranicama u Hrvatskoj i Sloveniji te YouTube profilu. Digitalnu kavu u Hrvatskoj smo pili s Nikolom Stolnikom (voditelj marketinga Nanobita) te Lukom Sučić (voditelj co-working prostora HUB385), do su nam se u Sloveniji pridružili Mak Kordić (osnivač i direktor digitalne agencije Coffee N’Juice) te kreativni dvojac Dijana i Miha Rolc (osnivači brenda Zulu Zion).

 

Četvrtu aktivaciju, „NESCAFÉ Dolce Gusto slatki duo“, proveli smo u suradnji s gastro blogerima povezujući NDG kavu s ukusnim slasticama kroz originalne recepte. Blogere smo izazvali na gastronomski duel u kojemu su odmjerili snage i nagradili najkreativnije fanove. Najprije su na svojim kanalima najavili suradnju s NDG brendom te uključili fanove u kreiranje recepta kroz mogućnost odabira jednog od ponuđena tri ključna sastojka za slasticu. Objavili su pripremu slastice, recept te proveli natječaj. Prema odabiru blogera, fanovi koji su najvjernije fotografijom dočarali originalnu slasticu osvojili su NDG aparat za kavu. Temeljem ukupnog engagementa, dobitnik koji je sudjelovao u natječaju kod „jačeg“ blogera ostvario je dodatnu nagradu (tromjesečnu zalihu kave). „NDG slatki duo“ influenceri s kojima smo kreirali najslasniji dio kampanje bili su Sanja Mijac (@Domaćica) te Darko Kontin (@DarkovaWebKuharica) iz Hrvatske, Maja Petrović (@VitkiGurman) i Nevena Cvijetić (@hlebilale) iz Srbije te Ana Žontar (@aninakuhinja) i Urška Fartelj (@220stopinjposevno) iz Slovenije.

 

Povezujući brend s različitim životnim stilovima i područjima zanimanja ciljne skupine (lifestyle, business, fitness, gastronomija), uzimajući u obzir njezin afinitet prema digitalnim komunikacijskim kanalima te odabirom odgovarajućih influencera koji su autoritet u svojem području i/ili vrlo utjecajni na društvenim mrežama i mogu kreirati originalan sadržaj koji će se prirodno uklopiti u zadanu temu te istovremeno educirati postojeće i potencijalne potrošače o kvaliteti NDG kave, okupili smo ljubitelje kave oko tema s kojima se mogu poistovjetiti te kroz originalan sadržaj stvorili i novo iskustvo uživanja u omiljenom napitku.

 

Rezultati koji govore o uspješnosti kampanje pokazuju kako smo kreirajući sadržaj s influencerima, ističući poruke o kvaliteti kave i komunikacijom izvan vlastitih kanala na različitim digitalnim komunikacijskim platformama dotaknuli nove potencijalne potrošače (133k u Hrvatskoj, 125k u Srbiji, 79k u Sloveniji). U odnosu na 2016., interakcija je porasla na sve tri Facebook stranice brenda (u Hrvatskoj za 177%, Sloveniji za 185% te Srbiji za 329%). Također, porastao je i broj fanova na Facebook stranicama u sve tri zemlje. Ukupna prodaja NDG aparata za kavu na sva tri tržišta porasla je 11%, dok je prodaja NDG kave u ukupnom prosjeku za sva tri tržišta porasla 4%.

Kampanja je finalist za Grand PRix za digitalnu komunikaciju 2017., a video case study možete pogledati ovdje.