Studena/UNICEF

UNICEF je pokrenuo nacionalnu edukacijsku kampanju "Svakome djetetu potrebna je obitelj" kako bi simulirao i podržao program udomljavanja djece te podigao svijesti o domovima za nezbrinutu djecu.

UNICEF i Podravka formirali su partnerstvo za dio kampanje "Širenje kruga dobrote" čija svrha su bile finacijske donacije za glavnu kampanju kroz sredstva prikupljena prodajom posebno pakiranih proizvoda (flaširana prirodna izvorska voda).

 

Cilj     

  • Podići svijest medija i javnosti prema UNICEF edukacijskoj kampanji, ciljevima kampanje i UNICEF partnerstvu s Podravkom.
  • Komunicirati ciljeve i mehanizme pomoći prema javnosti, u okviru UNICEF dugoročnog projekta "Svakome djetetu potrebna je obitelj".
  • Stvaranje pozitivnog interesa medija prema pomoći.
  • Motivirati kupce za kupovinu posebno pakiranih proizvoda i njihov doprinos kampanji.
  • Postizanje najveće medijske pokrivenosti.

 

Taktika

  • Faza 1 - Dva tjedna prije lansiranja kampanje

Objave za medije o promotivnom televizijskom spotu s Gibonnijem kao promotorom kampanje (popularni pjevač-tekstopisac i UNICEF ambasador) s ciljem pobuđivanja medijskog interesa.

 

  • Faza 2 - Početak kampanje: 2. svibnja 2007.

Medijska konferencija i promotivni koncert Gibonnija u zagrebačkom kazalištu Gavella. Govornici na medijskoj konferenciji: Podravka i UNICEF predstavnici + Gibonni. Prisutni: Bojana Gregorić-Vejzović, glumica, Robert Zuber, TV i radijski voditelj (odrastao u domu za nezbrinutu djecu).

Press kit i akreditacije za koncert.

 

  • Faza 3 - Promotivni događaji

Pet regionalnih vanjskih promotivnih događaja: pet dodatnih objava za regionalne medije.

Posjet i nastup Gibonnija, Bojane Gregorić-Vejzović, Roberta Zubera i Blanke Vlašić (svjetski poznate skakačice u vis/zaštitnog lica Studene) na pojedinim regionalnim događajima.

 

  • Faza 4 - Donacije

Završna medijska konferencija: 18. svibnja u Splitu

Komuniciranje završnih financijskih rezultata kampanje i donacija (okvirno 110.500 EUR)

Prisustvo Gibonnija i Blanke Vlašić.

Finalna konferencija za medije -18.5. u Splitu

 

 Rezultati

  • 49 tiskanih novinskih članaka, 25 web članaka, 9 televizijskih i 9 radijskih priloga
  • Ukupna oglašivačka vrijednost: 70.000 EUR.