"Žvači jer to promjenu znači"

Kampanja pod nazivom "Zvači jer to promjenu znači" prilagodba je Wrigleyeve globalne kampanje "Chew For Change". Riječ je o projektu koji se provodi u više od 15 europskih zemalja, s ciljem podizanja svijesti o važnosti dentalne higijene i očuvanju dentalnog zdravlja.

Ciljevi

 

  • Dogovoriti partnerstvo na projektu s Hrvatskom komorom dentalne medicine (HKDM).
  • Ostvariti najmanje 50 medijskih objava tijekom kampanje.
  • Osigurati prisustvo najmanje 800 djece na pregledima.
  • Osigurati potporu Ministarstva zdravlja za nastavak kampanje u 2016. godini.

 

Strategija

 

  • Organizacijom edukacija i zdravstvenih pregleda u osnovnim školama te korištenjem različitih PR alata, direktno i indirektno podići svijest javnosti o važnosti oralnog zdravlja djece

 

Taktike

 

  • U sklopu kampanje dogovorena je operativna suradnja s najrelevantnijim partnerom u Hrvatskoj (Hrvatskom komorom dentalne medicine) koji je mogao zajamčiti kvalitetnu i široku provedbu istraživanja i edukacije djece.
  • Kampanja "Žvači jer to promjenu znači" najavljena je press konferencijom u ožujku 2015. godine. Najavom su komunicirani dogovoreni partner kampanje (HKDM) te trajanje i ciljevi kampanje.
  • U svibnju je predstavljen mehanizam prikupljanja sredstava za provedbu kampanje - najavljeno je da za svaki kupljeni paketić Orbit guma za žvakanje Orbit odvaja 5 lipa za zdrave dječje zube. Prikupljanje sredstava odvijalo se u periodu od dva mjeseca.
  • U listopadu je najavljen početak zdravstveno - edukativnih aktivnosti u 11 osnovnih škola diljem zemlje. Prema metodologiji FDI-a odabrane su 4 osnovne škole u Zagrebu, po dvije u Splitu i Osijeku te jedna u Belom manastiru, Kninu i Žminju. U odabranim školama organizirane su dvije vrste aktivnosti. Edukativna predstava "Zuboskop" i dentalni pregledi u privremenoj ambulanti postavljenoj po školama.
  • U prosincu smo organizirali konferenciju za medije na kojoj smo predstavili rezultate projekta "Žvači jer to promjenu znači" i rezultate istraživanja o oralnom zdravlju u RH provedenom od strane HKDM-a.

 

Rezultati

 

  • Ostvarene 72 medijske objave u svim relevantinjim nacionalnim i lokalnim medijima što je 30.5% više od zadanog cilja.
  • PR aktivnosti rezultirale su i TV reportažom u trajanju od 137 sekundi.
  • Intervju s doktorom dentalne medicine dogovoren u vodećem mjesečniku na temu zdravlja - Ljepota i zdravlje.
  • Na dentalnim pregledima sudjelovalo ukupno 1100 djece - 27% više od zadanog cilja.
  • Dogovoreno partnerstvo s Hrvatskom komorom dentalne medicine (HKDM) koja je na projektu sudjelovala kao glavni partner.
  • Kroz niz sastanaka održanih s Ministarstvom zdravlja ne temu oralnog zdravlja na kojima su prezentirani rezultati istraživanja oralnog zdravlja RH provedenog od strane HKDM-a i Wrigleya, Ministarstvo je pristalo dati potporu nastavku projekta u 2016. godini te ga uključiti u sustav projekata pod Nacionalnim vijećem za oralnu medicinu.