Blagdanski ugođaj na Instagramu i TikToku

Kako smo putem influencera promovirali prigodne božićne NIVEA pakete

2 min za čitanje
Piše: Ana Despot

S dolaskom blagdana, uz ugođaj koji uvijek donosi radost i veselje, proveli smo NIVEA božićnu influencer kampanju kako bismo promovirali ponudu prigodnih NIVEA božićnih paketa. Svake godine NIVEA na tržištu nudi veliki izbor paketa kojima uveseljavamo najmilije, a bogatu ponudu za svakoga predstavili smo već tradicionalno putem suradnje s influencerima.

No, ove godine uveli smo i jednu novost – uz Instagram kao primarni komunikacijski kanal, po prvi puta uključili smo TikTok kako bismo pratiteljima ponudili što kreativniji sadržaj u kampanji. Cilj kampanje bio je upoznati ih s NIVEA ponudom, ali i nagraditi putem kreativnog natječaja, s porukom kako blagdani predstavljaju ljubav i zajedništvo. U kampanju smo uključili Emu Luketin, Lidiju Šeatović i Janka Janića, influencere koji uspješno kreiraju sadržaj na obje društvene mreže i poznati su ciljanoj publici.

Kampanja je započela s Instagram giveaway objavom, kreativnim natječajem u kojem je svaki influencer dijelio različit NIVEA božićni paket, namijenjen posebno njihovim pratiteljima. Giveaway smo začinili uključivši TikTok videe u kojima smo na zanimljiv i zabavan način pratili putovanje NIVEA božićnog paketa među influencerima. Videi su se vezali na TikTok trend u kojem jedna osoba virtualno “dodaje” predmet drugoj, a druga osoba nastavlja isti put u svojoj objavi. Uz pomoć Instagram story-a povezali smo oba kanala, tako da smo pratili put NIVEA paketa na Instagramu i TikToku.

Uključivanjem obje društvene mreže u kampanji smo ostvarili IGS on top objave, dosegnuli gotovo 414.000 ljudi te prikupili više od 24.300 lajkova uz skoro 3.000 komentara, uz vrlo visoki prosječni engagement rate od 18,52%.

Izdvojeno

Blagdanski ugođaj na Instagramu i TikToku

Kako smo putem influencera promovirali prigodne božićne NIVEA pakete

Kako izgleda kad influenceri promoviraju zdravlje

Edukativna kampanja #VolimZdravlje okupila 12 osoba iz javnog života

Ljetni piknik u boho stilu

Predstavili smo nove NIVEA Sun proizvode u velikoj kampanji i na intimnom druženju u vrtu Akademije likovnih umjetnosti