Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Objavljeni su rezultati najopsežnijeg europskog istraživanja na području odnosa s javnošću – “European Communication Monitor“.
Osmu godinu zaredom Europska udruga za obrazovanje i istraživanja o odnosima s javnošću i Europska udruga direktora komunikacija uz podršku agencije Ketchum provele su ”European Communication Monitor (ECM)”, najopsežnije istraživanje na području odnosa s javnošću. Ovogodišnji rezultati su pokazali da komunikacijski stručnjaci smatraju mobilne komunikacije jednim od najvažnijih komunikacijskih kanala koji će se razviti do 2017. godine.
Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije, izjavila je: ”Rezultati ovogodišnjeg istraživanja koje je obuhvatilo dvije tisuće i sedamsto ispitanika u četrdeset i dvije zemlje istaknulo je pojavu mobilnih komunikacija kao jedino područje profesionalne komunikacije o kojem su stajališta komunikacijskih stručnjaka ujednačena diljem Europe. Polovica ispitanika izjavila je kako organizacije u kojima rade već sada razvijaju mobilne komunikacijske kanale, a 91% ispitanika predviđa da će područje za razvoj u sljedeće tri godine biti u mobilnim komunikacijama”.
Istraživanje je također pokazalo da je predviđena važnost društvenih medija u opadanju. Između 2010. i 2012. ‘hvatanje u koštac s digitalnom evolucijom i društvenim medijima’ bio je najvažniji izazov za komunikacijske stručnjake, a po novom istraživanju zauzeo je treće mjesto iza povezivanja poslovne i komunikacijske strategije te izgradnje povjerenja.
Ostali rezultati ovogodišnjeg istraživanja:
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena