
Zašto se već danas vaš CEO treba angažirati na društvenim mrežama
Uspješni CEO-ovi sve više prepoznaju važnost društvenih mreža u komunikaciji sa različitim interesnim skupinama.
Objavljeni su rezultati najopsežnijeg europskog istraživanja na području odnosa s javnošću – “European Communication Monitor“.
Osmu godinu zaredom Europska udruga za obrazovanje i istraživanja o odnosima s javnošću i Europska udruga direktora komunikacija uz podršku agencije Ketchum provele su ”European Communication Monitor (ECM)”, najopsežnije istraživanje na području odnosa s javnošću. Ovogodišnji rezultati su pokazali da komunikacijski stručnjaci smatraju mobilne komunikacije jednim od najvažnijih komunikacijskih kanala koji će se razviti do 2017. godine.
Marina Čulić Fischer, direktorica Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika za Hrvatsku, agencije za odnose s javnošću DIALOG komunikacije, izjavila je: ”Rezultati ovogodišnjeg istraživanja koje je obuhvatilo dvije tisuće i sedamsto ispitanika u četrdeset i dvije zemlje istaknulo je pojavu mobilnih komunikacija kao jedino područje profesionalne komunikacije o kojem su stajališta komunikacijskih stručnjaka ujednačena diljem Europe. Polovica ispitanika izjavila je kako organizacije u kojima rade već sada razvijaju mobilne komunikacijske kanale, a 91% ispitanika predviđa da će područje za razvoj u sljedeće tri godine biti u mobilnim komunikacijama”.
Istraživanje je također pokazalo da je predviđena važnost društvenih medija u opadanju. Između 2010. i 2012. ‘hvatanje u koštac s digitalnom evolucijom i društvenim medijima’ bio je najvažniji izazov za komunikacijske stručnjake, a po novom istraživanju zauzeo je treće mjesto iza povezivanja poslovne i komunikacijske strategije te izgradnje povjerenja.
Ostali rezultati ovogodišnjeg istraživanja:
Uspješni CEO-ovi sve više prepoznaju važnost društvenih mreža u komunikaciji sa različitim interesnim skupinama.
Ovoga puta u Vox populi anketi ispitali smo koliko zaposlenika još uvijek posao obavlja od kuće i jesu li im u tome pomogli neki od alata za komunikaciju i organizaciju vremena.
Live videa i kratke forme potvrđuju dominaciju video sadržaja na društvenim mrežama.