Sve što trebate znati o Direktivi Europske unije o greenwashingu
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Naša najnovija #VoxPopuli anketa na temu korištenja umjetne inteligencije, prvenstveno ChatGPT-a, pokazuje da ga mnogi ispitanici vide kao priliku za razvoj poslovanja, a ne prijetnju, iako skoro svi misle da ne može nadmašiti ljudsku kreativnost.
Razni oblici umjetne inteligencije već su godinama prisutni u gotovo svakom dijelu privatnog i poslovnog života. Iako korištenje umjetne inteligencije često život čini lakšim, dobro je zapitati se treba li i gdje povući granicu. A ona je trenutačno na jednom od najaktualnijih inačica umjetne inteligencije, ChatGPT-u o kojem su svi barem nešto čuli, a mnogi ga u poslovanju i koristili.
Kroz našu redovnu #VoxPopuli anketu stoga smo ovaj put pokušali doznati kako ispitanici vide evoluciju umjetne inteligencije u ChatGPT, programu koji može osmisliti tekstove za društvene mreže, idejne koncepte kampanja i još mnogo toga.
U anketi koju smo proveli na Instagramu, preko polovice sudionika ankete (74 %), odgovorilo je da umjetna inteligencija predstavlja priliku za razvoj poslovanja, a puno manje (26%) da vidi kao prijetnju. S druge strane, nešto manje (64%) ispitanika svakodnevno se susreće s umjetnom inteligencijom, a njih 36% ne susreće. Vrlo visokih 89% ispitanika zna što je ChatGPT, dok ga je 58% barem jednom koristilo.
Kada je riječ o ChatGPT-u kao trendu, 35% ispitanika misli da je prolazan, a 65% trajan. Ipak, mišljenja nisu toliko podijeljena kad je u pitanju koliko je ChatGPT koristan u komunikacijskoj industriji jer ga takvim smatra čak 95% ispitanika. Unatoč tome, samo 21% ispitanika misli da će ih ChatGPT jednog dana zamijeniti na radnom mjestu, a čak 75% da će imati pozitivan utjecaj na komunikacijsku industriju.
Većina ispitanika (94%) misli da ChatGPT može pomoći u pisanju tekstova, a njih 60% i u odabiru influencera. Ipak, skoro svi ispitanici, njih čak 95% smatra da unatoč svim mogućnostima, ChatGPT ne može zamijeniti ljudsku kreativnost.
Osim na Instagramu, o umjetnoj smo inteligenciji i ChatGPT ispitali i naše pratitelje na LinkedInu. Rezultati su, kad je u pitanju ljudska kreativnost, vrlo slični pa čak 82% ispitanika ondje također smatra da je ljudska kreativnost nenadmašna. Ipak, isto toliko posto ispitanika na LinkedInu umjetnu inteligenciju i ChatGPT smatra – prilikom.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Donosimo vam četiri pozitivne implikacije i četiri izazova
Proveli smo istraživanje o upoznatosti naših pratitelja s kulturom otkazivanja i njenim popratnim pojavama. Saznajte što smo otkrili!
Sve više mladih koristi TikTok ne samo za zabavu nego i za pretraživanje informacija, od restorana do turističkih destinacija. Može li ova društvena mreža ugroziti Googleovu poziciju glavnog izvora informacija?