
More than a dinner with NIVEA
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Kampanjom na Instagramu i TikToku predstavili smo NIVEA MagicBar čvrste čistače za lice
Većina nas trudi se živjeti u skladu s prirodom i učiniti svijet što zelenijim i održivijim. Kako bismo doprinijeli tim ciljevima, možemo i trebamo krenuti od sebe i za početak pratiti jednostavne korake: provoditi što više vremena u prirodi, hraniti se zdravije i pažljivo koristiti proizvode za njegu, imajući na umu njihovu ambalažu i sastav.
S novom linijom kompaktnih proizvoda za čišćenje lica NIVEA MagicBAR, koju smo predstavili na proljeće, NIVEA je iz ljubavi prema koži i poštovanja prema okolišu krenula putem održivosti.
Mi znamo što su sindeti, a vi?
Radi se o prvoj certificiranoj liniji prirodne kozmetike koja zadovoljava stroge smjernice standarda Ecocert® Cosmos Natural. NIVEA MagicBAR čvrsti čistači za lice izgledaju kao sapuni, ali to nisu. Oni su sindeti, ne sadrže sapun i savršeno odgovaraju pH vrijednosti kože, nježno je čiste i čine mekom. Na tržištu su dostupne tri varijante čija veganska formula ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla, a papirnata ambalaža može se u potpunosti reciklirati.
Cross-sharing kao ključ uspjeha
Sa željom da stvorimo svijest o novom formatu proizvoda za čišćenje lica i privučemo potrošače inovativnim, multifunkcionalnim konceptom proizvoda i benefitima održivosti, NIVEA MagicBAR čvrste čistače za lice predstavili smo putem suradnje s uspješnim influencericama Martinom Vuletić i Cindy Šoštarić Hadžić. U kampanju smo uključili dva kanala – Instagram i TikTok. Putem objava na Instagramu influencerice su detaljnije predstavile koncept proizvoda i njegove benefite, dok su se u TikTok objavama fokusirale na njegov format. Oba smo komunikacijska kanala povezali kroz cross-sharing sadržaja, a za medije smo osmislili posebnu komunikaciju kroz distribuciju kreativnog press kita. Također, ostvarili smo i suradnju s portalom zadovoljna.hr kroz native članke i objave.
Rezultati
Tijekom kampanje ostvarili smo 33 medijske objave i 19 organskih objava na društvenim mrežama u vrijednosti od preko 11.200 eura. Uključivanjem obje društvene mreže u kampanji dosegnuli smo gotovo 473.000 osoba te angažirali preko 11.000 korisnika, uz prosječni engagement rate 5,47.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?
Suočeni s izazovima očuvanja okoliša, svi se pitamo što možemo učiniti da doprinesemo pozitivnim promjenama. Uz podršku influencerica i kreatorica sadržaja, za brend Ecover kreirali smo kampanju u kojoj smo pokazali kako svaka „mala pobjeda“ u svakodnevnom životu, poput odabira održivijih opcija, može voditi ka očuvanju okoliša.
Kada bi vas netko pitao da navedete tri stvari koje vas podsjećaju na ljeto, koje bi to bile? Za jednu smo sigurni - omiljeni SPF. Da, to je taj miris koji nas odmah teleportira na omiljenu plažu i budi u nama neopisiv osjećaj bezbrižnosti.