Cross-sharing sadržaj za uspješno lansiranje linije prirodne kozmetike

Kampanjom na Instagramu i TikToku predstavili smo NIVEA MagicBar čvrste čistače za lice

2 min za čitanje
Piše: Nina Marković

Većina nas trudi se živjeti u skladu s prirodom i učiniti svijet što zelenijim i održivijim. Kako bismo doprinijeli tim ciljevima, možemo i trebamo krenuti od sebe i za početak pratiti jednostavne korake: provoditi što više vremena u prirodi, hraniti se zdravije i pažljivo koristiti proizvode za njegu, imajući na umu njihovu ambalažu i sastav.

S novom linijom kompaktnih proizvoda za čišćenje lica NIVEA MagicBAR, koju smo predstavili na proljeće, NIVEA je iz ljubavi prema koži i poštovanja prema okolišu krenula putem održivosti.

Mi znamo što su sindeti, a vi?

Radi se o prvoj certificiranoj liniji prirodne kozmetike koja zadovoljava stroge smjernice standarda Ecocert® Cosmos Natural. NIVEA MagicBAR čvrsti čistači za lice izgledaju kao sapuni, ali to nisu. Oni su sindeti, ne sadrže sapun i savršeno odgovaraju pH vrijednosti kože, nježno je čiste i čine mekom. Na tržištu su dostupne tri varijante čija veganska formula ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla, a papirnata ambalaža može se u potpunosti reciklirati.

Cross-sharing kao ključ uspjeha

Sa željom da stvorimo svijest o novom formatu proizvoda za čišćenje lica i privučemo potrošače inovativnim, multifunkcionalnim konceptom proizvoda i benefitima održivosti, NIVEA MagicBAR čvrste čistače za lice predstavili smo putem suradnje s uspješnim influencericama Martinom Vuletić i Cindy Šoštarić Hadžić. U kampanju smo uključili dva kanala – Instagram i TikTok. Putem objava na Instagramu influencerice su detaljnije predstavile koncept proizvoda i njegove benefite, dok su se u TikTok objavama fokusirale na njegov format. Oba smo komunikacijska kanala povezali kroz cross-sharing sadržaja, a za medije smo osmislili posebnu komunikaciju kroz distribuciju kreativnog press kita. Također, ostvarili smo i suradnju s portalom zadovoljna.hr kroz native članke i objave.

Rezultati

Tijekom kampanje ostvarili smo 33 medijske objave i 19 organskih objava na društvenim mrežama u vrijednosti od preko 11.200 eura. Uključivanjem obje društvene mreže u kampanji dosegnuli smo gotovo 473.000 osoba te angažirali preko 11.000 korisnika, uz prosječni engagement rate 5,47.

Izdvojeno

Formula za vječnu mladost i uspješni plasman na tržište

Medijima i influencerima predstavili smo novu NIVEA Cellular Expert Lift liniju proizvoda uz retro 80's koncept.

Kreativni video format za promociju politika Europske komisije

Posljednje dane ljeta proveli smo snimajući #EUtalks – svojevrsni walk&talk show u kojem smo pričali o aktualnim temama i politikama kojima se bavi Europska komisija.

Biseri kao inspiracija u komunikaciji

Kampanjom za novu liniju NIVEA proizvoda obuhvatili smo tržišta Hrvatske i Srbije.