
Deset godina zajedno
U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.
Kampanjom na Instagramu i TikToku predstavili smo NIVEA MagicBar čvrste čistače za lice
Većina nas trudi se živjeti u skladu s prirodom i učiniti svijet što zelenijim i održivijim. Kako bismo doprinijeli tim ciljevima, možemo i trebamo krenuti od sebe i za početak pratiti jednostavne korake: provoditi što više vremena u prirodi, hraniti se zdravije i pažljivo koristiti proizvode za njegu, imajući na umu njihovu ambalažu i sastav.
S novom linijom kompaktnih proizvoda za čišćenje lica NIVEA MagicBAR, koju smo predstavili na proljeće, NIVEA je iz ljubavi prema koži i poštovanja prema okolišu krenula putem održivosti.
Mi znamo što su sindeti, a vi?
Radi se o prvoj certificiranoj liniji prirodne kozmetike koja zadovoljava stroge smjernice standarda Ecocert® Cosmos Natural. NIVEA MagicBAR čvrsti čistači za lice izgledaju kao sapuni, ali to nisu. Oni su sindeti, ne sadrže sapun i savršeno odgovaraju pH vrijednosti kože, nježno je čiste i čine mekom. Na tržištu su dostupne tri varijante čija veganska formula ne sadrži sastojke životinjskog podrijetla, a papirnata ambalaža može se u potpunosti reciklirati.
Cross-sharing kao ključ uspjeha
Sa željom da stvorimo svijest o novom formatu proizvoda za čišćenje lica i privučemo potrošače inovativnim, multifunkcionalnim konceptom proizvoda i benefitima održivosti, NIVEA MagicBAR čvrste čistače za lice predstavili smo putem suradnje s uspješnim influencericama Martinom Vuletić i Cindy Šoštarić Hadžić. U kampanju smo uključili dva kanala – Instagram i TikTok. Putem objava na Instagramu influencerice su detaljnije predstavile koncept proizvoda i njegove benefite, dok su se u TikTok objavama fokusirale na njegov format. Oba smo komunikacijska kanala povezali kroz cross-sharing sadržaja, a za medije smo osmislili posebnu komunikaciju kroz distribuciju kreativnog press kita. Također, ostvarili smo i suradnju s portalom zadovoljna.hr kroz native članke i objave.
Rezultati
Tijekom kampanje ostvarili smo 33 medijske objave i 19 organskih objava na društvenim mrežama u vrijednosti od preko 11.200 eura. Uključivanjem obje društvene mreže u kampanji dosegnuli smo gotovo 473.000 osoba te angažirali preko 11.000 korisnika, uz prosječni engagement rate 5,47.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
U digitalnoj kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj obilježili smo 10 godina članstva Hrvatske u EU i pokazali na koji način nam je EU promijenila živote na bolje.
U manje od mjesec dana postigli smo 168 objava, od čega preko 70 % "zasluženih"
U kampanji za klijenta Booking.com predstavili smo održiva putovanja iz različitih kuteva i putem raznolikih formata.