
Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
U online svijetu sve je više prijevara, a na meti su i privatni korisnici i kompanije.
Online svijet svakim danom ima sve više korisnika, a samim time i sve više prilika za razne prijevare. Prema Allianzovom barometru rizika za 2022. godinu, tzv. cyber-opasnosti danas predstavljaju najveći razlog za zabrinutost kompanija, a i nedavno smo svjedočili velikom cyber napadu telekom kompanije u kojem su dovedeni u opasnost veliki broj osobnih podataka građana.
Koristi od online shoppinga imaju i korisnici, kao i kompanije koje su se prilagodile modernim načinima trgovine. Osim što je jednostavno, brzo i najčešće nam bude isporučeno u dogovorenom roku do vrata kućnog praga, imamo mogućnost izbora između beskonačno mnogo ponuda koje se nalaze na raznim web stranicama, platformama i online shopovima. Svi volimo rezervirati putovanja, plaćati račune, kupovati stvari, odjeću ili svakodnevne potrepštine iz udobnosti svog naslonjača, a prema zadnjim istraživanjima zabilježena je pojačana učestalost i intezitet online kupnje kod Hrvata tijekom pandemije. Međutim, ako nismo oprezni i postanemo žrtva internetske prijevare tu udobnost ćemo skupo platiti. U tom procesu često su oštećeni i brendovi koji su iskorišteni za lažni plasman roba ili usluga.
U nastavku vam donosimo nekoliko korisnih savjeta kako prepoznati i izbjeći internetsku prijevaru kako biste mogli bezbrižno uživati u svojoj online kupovini.
Adrese s pravopisnim greškama te neobičnim riječima i simbolima u sebi trebale bi biti prvi alarm da bi se moglo raditi o prijevari. Kupujte samo od provjerenih brendova i uvjerite se da je stranica preko koje kupujete proizvod njihova službena. Ne vjerujte stranicama sličnim sljedećim primjerima: adidasbestoffer.com ili cheapraybans.com
Adresa koja završava sa .xyz nikako ne zvuči dobro i uvijek bi se trebali držati onih stranica čija adresa započinje s kraticom HTTPS (eng. Hypertext Transfer Protocolm, a slovo S se odnosi na Secure = sigurnost).
Već nekoliko tjedana čeznete za novim modelom tenisica vašeg omiljenog brenda, ali trenutno su preskupe za vaš budžet? Surfate internetom i naiđete na nevjerojatnu ponudu gdje vaše tenisice više ne koštaju 1.200 kn, već 190 kn. Je li moguće?! Naravno da nije! Ovakve ponude odmah na prvu ne zvuče realno, pogotovo ako ne dolaze direktno od brenda ili neke druge relevantne i provjerene stranice za kupovinu.
Prije nego se odlučite na kupovinu, uvjerite se da stranica na kojoj pretražujete ima sve točne i istinite informacije kao što su: sjedište gdje je tvrtka registrirana, uvjete poslovanja, adresu i telefonski broj. Provjerite društvene mreže, recenzije i komentare stvarnih kupaca. Posebno obratite pozornost na dizajn web stranice te njenu strukturu i pismenost i izgleda li profesionalno ili amaterski. Imajte na umu da lažne internetske stranice često mogu izgledati vrlo realno i vjerodostojno.
Dobili ste e-mail o obavijesti da ste nešto osvojili na nagradnoj igri koju uopće niste ni igrali? U mailu se nalazi link koji vas navodi da ga otvorite i ostavite svoje podatke? Ovakve e-mailove odmah izbrišite i nipošto ne otvarajte linkove, jer se najvjerojatnije radi od tzv. phising mailovima čija je svrha da klikom na link aktivirate zloćudni softver koji će napadaču omogućiti pristup vašem uređaju i osobnim podacima. Ponekad se može učiniti da ovakvi e-mailovi dolaze od strane stvarnih i poznatih kompanija ili institucija, te je vrlo važno obratiti pažnju na sve detalje kao što su izvor, logičnost, pismenost i istinitost podataka.
Ako ne dajete novac nepoznatim ljudima, isto tako nemojte uplaćivati novac preko nepoznatih i neprovjerenih stranica. Podatke o kartici unosite isključivo na sigurnim internetskim stranicama i nikada ne šaljite presliku kartice, broj kartice, PIN ili presliku osobne iskaznice. Plaćajte samo kada ste spojeni na sigurnu internetsku vezu i koristite sigurne servise za plaćanje koji koriste pune sustave za provjeru autentičnosti. Izbjegavajte plaćanja izravno na račun te se posavjetujte sa svojom bankom o najsigurnijem načinu plaćanja internetskih kupovina.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.
Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu
Veliko priznanje za našu Marinu