Discord – IT mjesto za online druženje u 2024.

Ova besplatna aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore isprva je bila jako popularna među gejmerima, a danas je koriste brojne zajednice različitih namjena, poput grupa za učenje.

2 min za čitanje
Piše: Katarina Peroković Dujmović

Discord je aplikacija za tekstualne, glasovne i video razgovore, a koju je moguće koristiti i na internetskim preglednicima. Prema opisu na web stranici Discorda, on je i mnogo više od toga – mjesto na kojem se druži cijeli svijet i na kojem svatko može pronaći zajednicu. Kako su njegovi osnivači Jason Citron i Stan Vishnevskiy od djetinjstva fanovi videoigara, pokrenuli su ga kako bi mogli istovremeno igrati igrice i komunicirati s prijateljima koje su stekli za vrijeme igranja. Htjeli su imati kanal koji je bolji od postojećih, te koji će istovremeno poticati razgovor, čuvati uspomene i graditi osjećaj zajedništva.

Discord je od svojih početaka iz 2015. do danas dosegnuo razinu od čak 150 milijuna aktivnih korisnika mjesečno te 19 milijuna aktivnih servera tjedno.

 

Što su serveri i kako koristiti Discord?

Serveri su online mjesta za klubove / zajednice ili za grupe prijatelja na Discordu, a u njih se ulazi s pozivnicom. Serveri su organizirani u kanale koji se bave određenim temama, a u kojima možete dijeliti sadržaje.

Discord nam može olakšati komunikaciju s prijateljima ili zajednicama s kojima se družimo uživo (npr. grupe za učenje, polaznici tečaja ili kolege na radnom mjestu), a može isto to napraviti i za grupe koje se ne poznaju od ranije već su se upoznale primjerice igrajući videoigre. Može se koristiti za videopozive poput Skypea ili radi diskusija poput Reddita.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Otkivamo tajni sastojak za uspješan pitch

Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.

Politika i društvene mreže: Glasamo li ili samo skrolamo?

Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu