Imamo više povjerenja u sadržaj drugih korisnika, ali brendovi ga ne koriste dovoljno

User generated content može biti lakši način za poticanje angažmana publike, ali ga brendovi još uvijek vrlo malo koriste.

3 min za čitanje
Piše: Mia Musulin

 

Kroz našu redovnu #VoxPopuli anketu provjerili smo kako naši pratitelji na društvenim mrežama vide korištenje user generated contenta u komunikaciji, s naglaskom na društvene kanale brendova. Cilj nam je ujedno bio doznati kako korisnici doživljavaju “neispolirani” u odnosu na sadržaj koji je studijskog karaktera i uređen do najsitnijih detalja.

 

User generated-content (UGC) sadržaj je na društvenim mrežama ili internetskim stranicama koje kreiraju korisnici proizvoda i usluga. Tu se, između ostalog, radi o recenzijama proizvoda, blog člancima o prednostima i nedostacima određenih proizvoda, preporukama “iz prve ruke” koje korisnici daju iz vlastitog iskustva, fotografijama i videima koje objavljuju na društvenim mrežama. “Neispolirani” sadržaj usko je vezan za UGC, a radi se o sadržaju brendova koji ne prolazi uljepšavanja i filtere, već je predstavljen autentično i realno.

 

UGC je dobar za angažman publike, ali se malo koristi 

 

U anketi koju smo proveli na Instagramu, preko polovice sudionika ankete (60 % ) smatra kako je UGC vrjedniji od brend sadržaja, a visokih 92 % misli da je to dobar način za poticanje angažmana publike. Unatoč tome, dvije trećine ispitanika odgovorilo je kako UGC nije dio njihove dugoročne strategije. Ipak, 43 % ih koristi UGC u komunikaciji.

 

Kada je riječ o korištenju UGC-a na društvenim mrežama, većina se ispitanika (80 % ) priklonila tome da je on primjeren za takav oblik komunikacije. Još nešto veći postotak odnosno 82 % ispitanika smatra da sadržaj korisnika može potaknuti više kupaca na kupnju novog proizvoda od brend sadržaja (18 % ). Ispitanici su u potpunosti složni u jednom UGC apsolutno može doprinijeti širenju svijesti o novom proizvodu ili usluzi.

 

Percepciju i povjerenje u UGC, osim na Instagramu, provjerili smo i na LinkedInu. Ondje, baš kao i na Instagramu, veći postotak ispitanika (60%) ne koristi UGC kao dio komunikacijske strategije. Čak 67 % ispitanika, što je bitno drugačije nego na Instagramu, smatra da UGC nije primjeren za sve social media kanale.

 

Korisnici više povjerenja imaju u “neispolirani” sadržaj

 

Na Instagramu, većina ispitanika (88 % ) smatra kako korisnici društvenih mreža imaju više povjerenja u “neispolirani” nego u ispolirani sadržaj.

 

Također, 75 % ih smatra kako “neispolirani” sadržaj ostavlja i bolji dojam na korisnike. Iako u nešto manjem broju, na LinkedInu ispitanici također smatraju da korisnici društvenih mreža imaju više povjerenja u “neispolirani” sadržaj (69 % ).

 

Konačno, kada je u pitanju karakter ovog trenda, mišljenja su podijeljena. Podjednak broj ispitanika smatra da je “neispolirani sadržaj” prolazan trend, dok isto toliko ispitanika smatra da je trajan.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Tko zapravo štiti naše podatke?

Korisnici interneta sve više sumnjaju u zaštitu svojih podataka, ali i dalje rado ostaju u digitalnim prostorima koji ih prate – često i bez čitanja uvjeta korištenja.

Voice-over i zvuk u digitalnom marketingu: Novi horizonti za brendove

U eri sve kraće pažnje i prezasićenosti vizualima, zvuk – a posebno voice-over – dobiva sve važniju ulogu u digitalnom marketingu.

Kako napisati medijsku adremu

Tajne uspješne PR komunikacije kroz dobro vođenu adremu