Je li napokon odzvonilo clickbait sadržaju na LinkedInu?

S posljednjim promjenama LinkedIn algoritma trebali bismo vidjeti više konstruktivnog sadržaja, a manje clickbait i like hunting objava.

4 min za čitanje
Piše: Nataša Blagojević

S više od 830 milijuna korisnika u više od 200 zemalja diljem svijeta, LinkedIn je jedna od vodećih društvenih mreža. Osim što bilježi kontinuirani rast broja korisnika, čini se kako je LinkedIn prilično uspješan i prema drugim pokazateljima. Prema rezultatima kojima se Microsoft pohvalio u travnju, ne samo da su prihodi od LinkedIna rasli za 34% zahvaljujući mogućnostima koje platforma pruža kompanijama za privlačenje talenata i oglašavanje, nego LinkedIn bilježi i „rekordne razine angažiranosti korisnika“.

Poplava clickbait i like hunting objava

Unatoč odličnim rezultatima, čini se kako su u kompaniji ipak svjesni kako je dio uspjeha vezan uz sve više sadržaja koji nisu tako popularni među svim korisnicima. Razne promjene u poslovnom i privatnom okruženju u posljednje dvije godine itekako su se odrazile i na komunikaciju na LinkedInu. Sve je više repostanja sadržaja drugih korisnika, clickbait i like hunting objava, spama i tema kojima zapravo na platformi namijenjenoj poslovnom umrežavanju nije mjesto. Posljednje novosti oko promjene algoritma koji određuje što vidimo na svojem newsfeedu ukazuju na to kako su u LinkedInu svjesni ovog problema, a evo kako ga planiraju riješiti.

Više kontrole na newsfeedu za korisnike

Sadržaj koji korisnicima bude nezanimljiv mogu označiti opcijom “I don’t want to see this”, a ujedno mogu odabrati i postavke koje će im omogućiti da vide manje sadržaja određenog autora / kreatora sadržaja. Dodatno, već je moguće i prijaviti sadržaj za koji korisnik procijeni da na neki način krši pravila i profesionalne standarde komunikacije na LinkedInu.

Dobra vijest stiže korisnicima koji žele vidjeti manje političkih tema na LinkedInu. Trenutno se ova opcija testira među korisnicima na području SAD-a, ali ako ju ocijene korisnom, možemo očekivati kako će uskoro biti dostupna i u drugim područjima.

Manje spama i anketa, više korisnog sadržaja

Ne samo da će korisnici imati bolju kontrolu sadržaja koji im se prikazuje na njihovom newsfeedu, već će uz pomoć algoritma vidjeti sve manje sadržaja koji izravno poziva na like i ostale reakcije. Iz LinkedIna kažu kako je ovime cilj ohrabriti više relevantnog i kredibilnog sadržaja. To će ujedno značiti i manje anketa na newsfeedu korisnika, a koje su u posljednje vrijeme preplavile mrežu. Međutim, izgleda kako sve više korisnika takav sadržaj ne smatra relevantnim, stoga će kreatori sadržaja morati doskočiti novim „trikovima“ kako privući pažnju korisnika.

Fokus LinkedIna će u budućnosti biti još više na razvoju alata i tehnologija koje će doprinijeti konstruktivnijem sadržaju, da se korisnici osjećaju sigurno na platformi, a neželjeno ponašanje sankcionira. Također, platforma će napore usmjeriti da korisnici vide više sadržaja koji potiče diskusiju i razmjenu mišljenja, a za koji postoji pozitivna povratna informacija kako doprinosi profesionalnom razvoju i edukaciji korisnika. Pritom će taj sadržaj biti uže targetiran, što u praksi slikovito možemo shvatiti kao da više nećemo vidjeti baš svaki „čestitam“ kad konekcija naše konekcije objavi svoju novu poziciju na LinkedInu.

Veći značaj za thought leadere i influencere

Novi zamah LinkedIn ujedno ponovno prepoznaje u kreatorima sadržaja i utjecajnim ljudima iz različitih područja poslovanja, a koji zajednici daju vrijedna stručna znanja i poslovne savjete iz vlastitog iskustva. Novo „iskustvo LinkedIn newsfeeda“ trebalo bi omogućiti više opcija da do korisnika dođe upravo njihov sadržaj, iako su to konekcije koje većina korisnika osobno ne poznaje. U kombinaciji s objavama korisnika za koje svojim reakcijama i komentarima pokažemo da su nam relevantni, na svojem newsfeedu tako bismo uskoro trebali vidjeti i više sadržaja „thought leadera, stručnjaka za pojedine industrije te kreatora sadržaja čiji je sadržaj relevantan za razvoj naše karijere ili svakodnevni rad“.

 

Image: Freepik.com

Izdvojeno

Domaća publika je oprezna, ali vrijedi ulagati u komunikaciju na TikToku

Dobri primjeri domaćih brandova na TikToku su još rijetkost, ali u 2023. to bi se moglo promijeniti.

Pet koraka za uspješnu kampanju s influencerima

Influencers marketing je za većinu modernih brendova jedan od alata u kojeg ulažu sve više. I to s dobrim razlogom – djeluje.

Kampanje u metaversu koje su nam privukle pažnju

Metaverse se širi, a sve više brendova ulaže svoje kreativne napore za prisutnost u tom virtualnom svijetu.