Kad ti život da limune, napravi novu hit aplikaciju Lemon8

Lemon8 nova je hit aplikacija i platforma za kreiranje sadržaja koju je napravila tvrtka ByteDance, u čijem je vlasništvu i planetarno popularni TikTok.

2 min za čitanje
Piše: Katarina Jović

Aplikacija Lemon8 najprije je zaživjela u azijskim zemljama, u Singapuru i Japanu, a dolaskom u SAD i Veliku Britaniju postala je pravi hit i jedna od najpreuzimanijih aplikacija globalno. Zašto je Lemon8 sve popularniji, što zapravo nudi i kakav je koncept ove platforme pročitajte u nastavku.

 

Kako funkcionira Lemon8?

 

Lemon8 aplikacija je sličnog layouta kao Pinterest i TikTok. Objave su kategorizirane ovisno o onome što sadrže u pet različitih grupa: beauty, fashion, food, travel i pets. Također, aplikacija sadrži “For You page” i “Following”, funkcionalnosti kakve ima i TikTok. Na aplikaciji Lemon8 mogu se objavljivati kratki videozapisi i slike, a glavni koncept platforme je predstavljanje samih proizvoda govoreći specifikacije o njima i promovirajući ih.

Zanimljivo je da se na Lemon8-u ne mogu pronaći zabavni sadržaji popularno zvani memeovi, već prije svega prikazi i opisi proizvoda, savjeti i kratki tutoriali. Posebnost aplikacije je mogućnost uređivanja planiranih objava i dodavanja grafičkih elemenata u samu objavu.

 

Što korisnici kažu o aplikaciji?

 

U recenzijama aplikacije Lemon8 korisnici većinom ističu da ih prilično podsjeća na Instagram i Pinterest. Navode i da je aplikacija jednostavna za uporabu upravo zbog već spomenute podjele u kategorije koja im olakšava da pronađu konkretno što ih u tom trenutku zanima. Isto tako, smatraju da aplikacija pruža korisne savjete iz kojih mogu naučiti nove vještine. Mnogim korisnicima se sviđaju različiti templatei i upute za uređivanje objava koje aplikacija nudi.

Lemon8 aplikacija još nije dostupna u većem dijelu Europe pa tako i kod nas. Čim bude dostupan u Hrvatskoj, veselimo se testirati i vidjeti posebnosti koje krije Lemon8.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Otkivamo tajni sastojak za uspješan pitch

Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.

Politika i društvene mreže: Glasamo li ili samo skrolamo?

Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu