
Pinkwashing i momwashing – manipulacija ili podrška?
Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?
Lemon8 nova je hit aplikacija i platforma za kreiranje sadržaja koju je napravila tvrtka ByteDance, u čijem je vlasništvu i planetarno popularni TikTok.
Aplikacija Lemon8 najprije je zaživjela u azijskim zemljama, u Singapuru i Japanu, a dolaskom u SAD i Veliku Britaniju postala je pravi hit i jedna od najpreuzimanijih aplikacija globalno. Zašto je Lemon8 sve popularniji, što zapravo nudi i kakav je koncept ove platforme pročitajte u nastavku.
Lemon8 aplikacija je sličnog layouta kao Pinterest i TikTok. Objave su kategorizirane ovisno o onome što sadrže u pet različitih grupa: beauty, fashion, food, travel i pets. Također, aplikacija sadrži “For You page” i “Following”, funkcionalnosti kakve ima i TikTok. Na aplikaciji Lemon8 mogu se objavljivati kratki videozapisi i slike, a glavni koncept platforme je predstavljanje samih proizvoda govoreći specifikacije o njima i promovirajući ih.
Zanimljivo je da se na Lemon8-u ne mogu pronaći zabavni sadržaji popularno zvani memeovi, već prije svega prikazi i opisi proizvoda, savjeti i kratki tutoriali. Posebnost aplikacije je mogućnost uređivanja planiranih objava i dodavanja grafičkih elemenata u samu objavu.
U recenzijama aplikacije Lemon8 korisnici većinom ističu da ih prilično podsjeća na Instagram i Pinterest. Navode i da je aplikacija jednostavna za uporabu upravo zbog već spomenute podjele u kategorije koja im olakšava da pronađu konkretno što ih u tom trenutku zanima. Isto tako, smatraju da aplikacija pruža korisne savjete iz kojih mogu naučiti nove vještine. Mnogim korisnicima se sviđaju različiti templatei i upute za uređivanje objava koje aplikacija nudi.
Lemon8 aplikacija još nije dostupna u većem dijelu Europe pa tako i kod nas. Čim bude dostupan u Hrvatskoj, veselimo se testirati i vidjeti posebnosti koje krije Lemon8.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Koliko su skriveni lažni pokušaji aktivizma i kako možemo pružiti stvarnu podršku?
Dok su neki „rođeni“ za javni nastup, drugima to može predstavljati značajan izazov, srećom savladiv!
Koliko pažnje poklanjamo blagdanskim kampanjama? Privlače li nas više inovativni koncepti ili tradicionalni motivi? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pronašli smo provodeći anketu Vox Populi u prosincu.