Kako do uspješnog oglašavanja na društvenim mrežama

Oglašavanje će donijeti veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.

3 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

Kroz mjesec kolovoz naša #DialogVoxPopuli anketa ispitala je koliko često se brendovi u Hrvatskoj oglašavaju na društvenim mrežama i što sve smatraju bitnim da bi njihovo oglašavanje bilo uspješno. U anketi je sudjelovalo stotinu ispitanika.

Velika većina (82%) svoje brendove kontinuirano oglašava na društvenim mrežama, od čega jedna polovica to radi na dnevnoj ili tjednoj bazi, a druga polovica na mjesečnoj bazi ili rjeđe. Neovisno o tome koliko se često odvija oglašavanje, oglašivačima je važan kontinuitet i agencijski know-how.

Više od 90% ispitanika smatra kako je oglašavanje putem društvenih mreža koristan alat za unaprjeđenje dosega, a isto tako i za unaprjeđenje prodaje.

Oglašavanje objava donijet će veći broj pregleda, više publike, a samim time i veću prodaju. Čini se logično, ali je li uistinu tako jednostavno? Ne baš.

Ključne metrike

Kada pričamo o rezultatima, oni se najčešće odnose na doseg i/ili angažman. Većina (75%) ispitanika odlučila se za angažman kao glavni pokazatelj uspješnosti oglašavanja. S druge strane, u jednom od idućih pitanja pitali smo ispitanike što je važnije kod finalnog izračuna statistike, a tu se nešto više od polovice (57%) opredijelilo za doseg. Kako su mogući tako oprečni odgovori?

Kako bismo preglede pretvorili u reakcije, neovisno o tome radi li se o prodaji ili samom pregledu sadržaja, publiku moramo angažirati i usmjeriti je prema radnji koju želimo da izvrši. Nije dovoljno samo da joj se sadržaj prikaže, potrebno je da na sadržaj reagira. Zato većina ispitanika smatra angažman važnijem od dosega. Međutim, izvjesno je da brendovi ipak prvenstveno žele doseg, uglavnom se ne obazirući na kvalitetu angažmana.

Podizanje oglašavanja na viši nivo

Bez obzira na to koliko uspješno vaše oglašavanje funkcionira trenutno, ono uvijek može biti još bolje. Situacija, želje i interesi publike mijenjaju se iz dana u dan i to je ono čemu moramo doskočiti. Oglašavanje je dinamično područje koje ne trpi monotoniju i oslanjanje na neke davno postavljene strategije.

Upravo zato nije nas iznenadio podatak da apsolutno svi naši ispitanici (100%) smatraju da je važno odvojiti dovoljno vremena za analizu podataka nakon završetka kampanje.

Mjesečni izvještaji, osim što brendovima prikazuju dobivene rezultate i prednosti ostvarene oglašavanjem, trebali bi služiti i kao vodilja za dalje. Sustavnom izradom mjesečnih izvještaja lako je pratiti kretanje publike i promjenu njenih preferencija, te u skladu s time izrađivati planove i procjene daljnjeg razvoja stranica na društvenim mrežama. Što kvalitetnije izradimo izvještaj, to ćemo lakše isplanirati buduće oglašavanje i točnije predvidjeti rezultate.

Sve ranije spomenuto zahtjeva kontinuirane i detaljne analize mnogobrojnih faktora, što potvrđuje podatak da čak 91% ispitanika smatra da je digitalnom timu potrebna osoba koja će biti zadužena i fokusirana isključivo na oglašavanje.

Da je znanja specijalista za oglašavanje potrebno stalno unapređivati smatra 85% ispitanika, od kojih 81% to za sada uglavnom prakticira putem online edukacija, a 19% i putem offline radionica.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Pet ključnih trendova koji oblikuju influencer marketing u 2025.

Industrija dostiže procijenjenu globalnu tržišnu vrijednost od 32,55 milijardi dolara

Od hashtaga do ulice – mobiliziraju li društvene mreže građane ili sve ostaje na online podršci?

Jesu li društvene mreže pokretač promjena ili samo platforma za virtualno negodovanje?

Glavni izazovi u kontekstu ESG komunikacije

Očekivanja potrošača, transparentnost i korporativna kultura na vrhu su liste