Kako je koronavirus promijenio naše privatne i poslovne navike

Situacija izmiče kontroli, smatra većina ispitanika

Piše: Viktorija Stukar

U našoj posljednjoj Dialog Vox populi anketi, koju smo proveli u studenom, ispitanike smo pitali kako su mjere vezane uz koronavirus utjecale na njihove privatne i poslovne navike. Neovisno o tome smatraju li da su promjene bile pozitivne ili negativne, u jednom se slažu svi utjecaj je ogroman.

Je li koronavirus još uvijek najzanimljivija tema

Samo 48% ispitanika izjasnilo se da još uvijek redovito prati vijesti vezane uz koronavirus, a čak 76% njih ne vjeruje u istinitost informacija koje nam se pružaju. Da situacija nije pod kontrolom uvjereno je visokih 78% ispitanika.

Iako su pidemiološke mjere na snazi već dulje vrijeme i na mnogo smo se njih uspjeli naviknuti, više od polovice ispitanika (58%) osjeća se kao da su im uskraćena neka od njihovih osnovnih prava i sloboda.

Većina ispitanika (67%) izjasnila se da se propisanih mjera pridržava jednako kao i na samom početku pandemije, no 54% to čini samo onda kada je nužno. Iako je očito nastupilo zasićenje i sve manje ljudi želi čitati i slušati novosti vezane uz koronavirus, lijepo je vidjeti da još uvijek pazimo jedni na druge, pa 73% ispitanika svoje vrijeme provodi samo s najužim krugom ljudi, a samo 28% njih planira zimovanje ili neko privatno putovanje u skorijoj budućnosti.

Kako su se promijenile naše navike i poslovanje

Propisane mjere imale su veliki utjecaj na poslovanje 55% ispitanika, a značajno su smanjile obujam posla za čak 75% njih. Obzirom na propisane mjere, smanjenje obujma posla i rad od kuće, ne iznenađuje podatak da su se poslovne navike bitno promijenile za većinu ispitanika, njih 65%.

Čak 41% ispitanika  smatra da su promjene u njihovim poslovnim navikama, iako velike, ipak bile pozitivne. 

Samo 24% ispitanika planira neku veću investiciju u skorije vrijeme, dok se više od polovice ispitanika (53%) boji za sigurnost svog radnog mjesta.

Izvor ovakve rezerviranosti i nesigurnosti sigurno proizlazi iz činjenice da visokih 93% ispitanika očekuje da će se ista situacija nastaviti i u idućoj godini.

Izdvojeno

Pismo isprike

Ispričavamo se svima koji su se na bilo koji način našom objavom osjetili pogođenima.

Lansiran THE GREEN HUB

Platforma će se fokusirati na održivo poslovanje kompanija

Tips & Tricks: Organizacija nagradnog natječaja na društvenim mrežama

Jeste li se ikad zapitali koliko je komplicirano osmisliti i provesti nagradni natječaj bez kršenja pravila platforme?