Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Situacija izmiče kontroli, smatra većina ispitanika
U našoj posljednjoj Dialog Vox populi anketi, koju smo proveli u studenom, ispitanike smo pitali kako su mjere vezane uz koronavirus utjecale na njihove privatne i poslovne navike. Neovisno o tome smatraju li da su promjene bile pozitivne ili negativne, u jednom se slažu svi utjecaj je ogroman.
Samo 48% ispitanika izjasnilo se da još uvijek redovito prati vijesti vezane uz koronavirus, a čak 76% njih ne vjeruje u istinitost informacija koje nam se pružaju. Da situacija nije pod kontrolom uvjereno je visokih 78% ispitanika.
Iako su pidemiološke mjere na snazi već dulje vrijeme i na mnogo smo se njih uspjeli naviknuti, više od polovice ispitanika (58%) osjeća se kao da su im uskraćena neka od njihovih osnovnih prava i sloboda.
Većina ispitanika (67%) izjasnila se da se propisanih mjera pridržava jednako kao i na samom početku pandemije, no 54% to čini samo onda kada je nužno. Iako je očito nastupilo zasićenje i sve manje ljudi želi čitati i slušati novosti vezane uz koronavirus, lijepo je vidjeti da još uvijek pazimo jedni na druge, pa 73% ispitanika svoje vrijeme provodi samo s najužim krugom ljudi, a samo 28% njih planira zimovanje ili neko privatno putovanje u skorijoj budućnosti.
Propisane mjere imale su veliki utjecaj na poslovanje 55% ispitanika, a značajno su smanjile obujam posla za čak 75% njih. Obzirom na propisane mjere, smanjenje obujma posla i rad od kuće, ne iznenađuje podatak da su se poslovne navike bitno promijenile za većinu ispitanika, njih 65%.
Čak 41% ispitanika smatra da su promjene u njihovim poslovnim navikama, iako velike, ipak bile pozitivne.
Samo 24% ispitanika planira neku veću investiciju u skorije vrijeme, dok se više od polovice ispitanika (53%) boji za sigurnost svog radnog mjesta.
Izvor ovakve rezerviranosti i nesigurnosti sigurno proizlazi iz činjenice da visokih 93% ispitanika očekuje da će se ista situacija nastaviti i u idućoj godini.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena