Kako je koronavirus promijenio naše privatne i poslovne navike

Situacija izmiče kontroli, smatra većina ispitanika

2 min za čitanje
Piše: Viktorija Stukar

U našoj posljednjoj Dialog Vox populi anketi, koju smo proveli u studenom, ispitanike smo pitali kako su mjere vezane uz koronavirus utjecale na njihove privatne i poslovne navike. Neovisno o tome smatraju li da su promjene bile pozitivne ili negativne, u jednom se slažu svi utjecaj je ogroman.

Je li koronavirus još uvijek najzanimljivija tema

Samo 48% ispitanika izjasnilo se da još uvijek redovito prati vijesti vezane uz koronavirus, a čak 76% njih ne vjeruje u istinitost informacija koje nam se pružaju. Da situacija nije pod kontrolom uvjereno je visokih 78% ispitanika.

Iako su pidemiološke mjere na snazi već dulje vrijeme i na mnogo smo se njih uspjeli naviknuti, više od polovice ispitanika (58%) osjeća se kao da su im uskraćena neka od njihovih osnovnih prava i sloboda.

Većina ispitanika (67%) izjasnila se da se propisanih mjera pridržava jednako kao i na samom početku pandemije, no 54% to čini samo onda kada je nužno. Iako je očito nastupilo zasićenje i sve manje ljudi želi čitati i slušati novosti vezane uz koronavirus, lijepo je vidjeti da još uvijek pazimo jedni na druge, pa 73% ispitanika svoje vrijeme provodi samo s najužim krugom ljudi, a samo 28% njih planira zimovanje ili neko privatno putovanje u skorijoj budućnosti.

Kako su se promijenile naše navike i poslovanje

Propisane mjere imale su veliki utjecaj na poslovanje 55% ispitanika, a značajno su smanjile obujam posla za čak 75% njih. Obzirom na propisane mjere, smanjenje obujma posla i rad od kuće, ne iznenađuje podatak da su se poslovne navike bitno promijenile za većinu ispitanika, njih 65%.

Čak 41% ispitanika  smatra da su promjene u njihovim poslovnim navikama, iako velike, ipak bile pozitivne. 

Samo 24% ispitanika planira neku veću investiciju u skorije vrijeme, dok se više od polovice ispitanika (53%) boji za sigurnost svog radnog mjesta.

Izvor ovakve rezerviranosti i nesigurnosti sigurno proizlazi iz činjenice da visokih 93% ispitanika očekuje da će se ista situacija nastaviti i u idućoj godini.

Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter!

I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.

Izdvojeno

Otkivamo tajni sastojak za uspješan pitch

Agencijski natječaji postaju sve kompleksniji, a rokovi sve kraći.

Politika i društvene mreže: Glasamo li ili samo skrolamo?

Društvene mreže nezaobilazan su alat i u političkoj komunikaciji, ali rezultati pokazuju da prisutnost ne znači nužno i utjecaj.

Kako i zašto koristiti AI u tržišnim komunikacijama

Generativna umjetna inteligencija sve je prisutnija u našem radu