Kako povećati prodaju i angažman potrošača

Ljudi se sve više angažiraju i provode sve više vremena na društvenim mrežama, te prate poznate osobe!

Piše: Dialog Komunikacije

IAB je na uzorku od 3600 ispitanika iz cijelog svijeta proveo istraživanje o povezanosti online kupovine i influencers marketinga i došao do zanimljivih zaključaka.

Prije svega, ljudi se sve više angažiraju i provode sve više vremena na društvenim mrežama, te prate poznate osobe sa kojima se poistovjećuju. Komunikacija potrošača sa influencerima raste iz dana u dan, pa tako 61% ispitanika komunicira s influencerima barem jednom dnevno, dok ih 35% komunicira s njima više puta dnevno. Iznenađujuća je činjenica kako muškarci dnevno više komuniciraju s influencerima nego žene.

Gdje i koga pratiti?

Najviše ispitanika (65%) prati influencere na Instagramu, dok ih na Facebooku i YouTubeu prati njih 62%. Na YouTubeu su najčešći pratitelji muškarci (64%), a u fokusu su im gameri. Žene primarno koriste Instagram (70%) jer pruža dobar balans između slika i videa, pa se tako ostvaruje snažniji doživljaj. Najpraćeniji influenceri su oni koji kreiraju zabavni sadržaj (47%), a potom oni iz svijeta ljepote (43%). Slavne osobe prati 43% ispitivača, dok 39% njih prate influencere iz svijeta mode. Žene najčešće prate ljepotu (56%), zabavu (48%) te podjednako slavne osobe i modu (47%), a muškarci gamere (54%), influencere koji se bave tehnologijom (46%) te influencere koji kreiraju zabavni sadržaj (44%).

Kako pronaći novi sadržaj?

Većina ispitanika nove influencere pronalazi putem preporuka na društvenim mrežama (53%), no mnogi koriste i preporuke prijatelja i obitelji (48%) ili influencera kojeg već prate (45%). Još jedna metoda za otkrivanje je darivanje. Čak 32% ispitanika pronalaze nove influencere zahvaljujući darivanju koje zahtijeva praćenje influencera u zamjenu za nagradu.

Zahvaljujući influencerima, 41% ispitanika pronašlo je barem jedan novi brend ili proizvod tjedno, a 24% njih ih pronalaze svakodnevno. Manje od 1% ispitanika nije nikada otkrilo novi brend ili proizvod preko influencera.

Prema provedenom istraživanju, 87% ispitanika je kupilo proizvod na temelju toga što su vidjeli kod influencera, što pokazuje da influenceri nisu samo vrijedni tržištu, nego dokazuje i koliko oni zapravo utječu na potrošače.

Kupujemo li više zahvaljujući influencerima?

Potrošači kupuju proizvode zahvaljujući objavama influencera u zavidnoj količini, što potvrđuje činjenica da 4 od 5 ispitanika kupuje proizvod po preporuci influencera. Ove promjene vode do novih prilika za ulaganje u influencere kao marketinški alat.

Jedan od velikih izazova marketinga i influencera danas je prezasićenost sadržaja. Upravo zbog toga potrošači postaju manje skloni temeljitom čitanju i dijeljenju sadržaja koji im je prezentiran. Zato se influenceri moraju fokusirati da pruže sadržaj koji će biti interesantan i drugačiji od svega ostalog, jer će 66% ispitanika podijeliti upravo takav sadržaj. Polovica ispitanika dijeli sadržaj kada misli da će se svidjeti nekome od njihovih prijatelja, dok ih 29% dijeli sadržaj kad god misle da će njihova zajednica smatrati proizvod zanimljivim.

Industrija influencer marketinga na putu je da do 2022. godine dosegne vrijednost u iznosu od 15 milijardi USD, što je porast od čak 8 milijardi USD u odnosu na 2019. godinu.

Izvor: IAB

Izdvojeno

Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?

Peto izdanje DIABLOGA na temu promjena u influencers marketingu.

S umjerenim optimizmom u 2021.

Kraj godine vrijeme je kada se zbrajaju poslovni rezultati i rade planovi za iduću poslovnu godinu i to je valjda jedino što se u 2020. u odnosu na prethodne godine nije promijenilo.

Linkedin story

LinkedIn story: Još jedna opcija koja nas treba potaknuti na razgovor

LinkedIn story tek se nedavno pojavio na našim ekranima i probudio znatiželju, a mi smo za vas proučili kako funkcionira, što nudi i kako ga najbolje iskoristiti.