Šest razloga za korištenje komunikacije u ESG naporima
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Rad od doma, povratak u ured ili hibridni model rada? Pitajte svoje zaposlenike!
Kada je u pitanju način rada nakon pandemije, različite tvrtke tom izazovu pristupaju na različite načine. Dok su jedni odlučili svojim zaposlenicima omogućiti rad od kuće zauvijek (Twitter, Meta, SAP i dr.), drugi su ih počeli vraćati u urede, a treći kombiniraju oba pristupa, odnosno favoriziraju tzv. hibridni model rada.
Apple vs. Tesla
Čini se da se tehnološki gigant Apple odlučio za treći put. Njegov direktor Tim Cook nedavno je izjavio: “Trenutno provodimo nevjerojatan eksperiment, jer zapravo ne znamo što će se sve promijeniti. Provodimo pilot program i pokušavamo pronaći najbolje rješenje od oba svijeta.” Apple je naime ovog proljeća odlučio da se njegovi zaposlenici moraju vratiti u urede na barem tri dana tjedno, što je izazvalo val nezadovoljstva. Zato je Uprava odlučila provesti testiranje koje podrazumijeva vraćanje u ured dva dana tjedno, s mogućnošću rada od kuće za one koji žele nastaviti raditi iz svog doma.
S druge strane, Elon Musk, čelni čovjek Tesle, prilično je nedemokratski početkom lipnja donio odluku da se svi njegovi zaposlenici moraju vratiti na svoja radna mjesta, pod prijetnjom gubitka posla.
Istraživanje koje je u veljači proveo Pew Research Center pokazalo je da visokih 61% Amerikanaca koji su tijekom pandemije radili od kuće žele tako nastaviti raditi i nakon pandemije.
Agencijsko rješenje iz Zagreba
Mi u Dialogu vjerujemo u demokraciju i komunikaciju, pa smo u travnju proveli istraživanje među našim zaposlenicima, propitujući njihove želje vezano uz povratak na posao. Rezultati su pokazali da svi naši djelatnici žele povremeno raditi od kuće, ali i da misle da je potrebno da je cijeli tim određeni broj dana u tjednu u uredu. Najviše zaposlenika glasalo je za tri dana u uredu i dva od kuće. Kao najistaknutije prednosti rada od kuće naveli su uštedu vremena i resursa, veću slobodu u organizaciji svojih obveza i veću kreativnosti. Kao najveća mana naveden je manjak izravne komunikacije s kolegama.
Tijekom svibnja radili smo prema hibridnom modelu za kojeg je glasala većina zaposlenih, a u lipnju smo proveli novu anketu pitajući ih što misle o uvedenom modelu. Svi su se izjasnili da im uvedeni model odgovara, kao prednosti su osim uštede vremena i resursa i veće kreativnosti naveli i bolju produktivnost, manje stresa i bolju kvalitetu života. Također, većina zaposlenih se izjasnila i za uvođenje “workation” modela tijekom ljeta, s čim im planiramo izaći u susret već u srpnju. Naš je zaključak da je budućnost rada u maksimalnom prilagođavanju se željama zaposlenih i da ključnu ulogu u tome ima agilna interna komunikacija, koju ćemo njegovati i nadalje.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Tko ne bi htio dobru reputaciju, angažirane zaposlenike i marketing sa svrhom?
Više od 2/3 naših pratitelja na društvenim mrežama povjerovalo je u dezinformaciju. U doba informacijskog overloada, sposobnost razlučivanja istinitih od lažnih tvrdnji, važnija je nego ikada.
Komunikacija odgovornog poslovanja kreće od stvarnih promjena