Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.

3 min za čitanje
Piše: Nina Marković

NIVEA Q10 Energy linija uključuje Q10 ENERGY ampule protiv bora za intenzivnu njegu, Q10 ENERGY dnevnu i noćnu kremu te Q10 Energy Sheet masku s novom, poboljšanom formulom koja sadrži tri antioksidansa za prirodni sjaj lica: vitamin C, 100% koži identičan Q10 i vitamin E. Svaki proizvod pruža koži potrebnu hidrataciju, blistav i zdrav izgled, zaglađuje tanke linije i bore te ublažava umoran izgled kože, što smo komunicirali ciljanoj publici kroz dvije faze kampanje.

 

Pazili smo na detalje

U prvoj fazi organizirali smo event namijenjen lifestyle medijima, posebno pazeći na fazu poziva: svi pozvani dan prije događaja dobili su originalni press kit koji je sadržavao NIVEA Q10 Energy proizvode, komad torte s okusom tamne čokolade i naranče (koja je i jedan od mirisnih sastojaka nove Q10 linije), malu bočicu šampanjca (bojom usklađenu s našim proizvodima) i trendovski mini kozmetički hladnjak prikladan za pohranu proizvoda za njegu kože.

Uz sjajan odaziv od 44 predstavnika medija bili smo prvi u beauty/skincare kategoriji koji su organizirali ovakvu vrstu press eventa. Glavne zvijezde virtualnog okupljanja bile su brend menadžerica Anita Bogataj Melihen, instruktorica pilatesa Jelena Orešković i glumica i voditeljica Doris Pinčić. Između ostalog, na eventu smo skupa radili vježbe za lice, koje u kombinaciji s NIVEA Q10 Energy proizvodima pomažu koži vratiti energiju i blistavi sjaj.

 

Influenceri ojačani filterima

Druga faza komunikacije podrazumijevala je influencer kampanju u kojoj je ponovno sudjelovala Doris Pinčić, uz Lanu Klingor Mihić, Andreu Andrassy, Lidiju Šeatović, Petru Mamić, Mateu Miljan, Donnu Lugonju i Marinu Karatović Mišuru. Glavni nam je cilj bio doseći što veći broj potencijalnih kupaca.

Influenceri su kombinirali klasične Instagram objave, Instagram rells i story objave u kojima su prvo pokazali nove NIVEA proizvode i objasnili njihove prednosti, a kasnije ispričali svoja iskustva i dojmove nakon korištenja.

Povodom kampanje napravili smo i posebno osmišljeni NIVEA Q10 Energy filter, pomoću kojeg su influencerice pokazale svojim pratiteljima kako njihova koža može izgledati ako redovito koriste NIVEA Q10 Energy proizvode.

 

Rezultati

U influencer kampanji na društvenim mrežama dosegnuli smo gotovo 240.000 ljudi, prikupili više od 10.000 lajkova i gotovo 100 komentara. Prosječni engagement rate bio je visokih 15,11%.

Ukupno smo tijekom trajanja kampanje ostvarili 83 objave na društvenim mrežama, čime je ostvarena vrijednost od preko 35.000 eura, dok smo u vodećim lifestyle medijima ostvarili 41 objavu, te potencijalni doseg od 2.656,702.

Izdvojeno

Video inspiracija za prekrasnu kožu i maksimalno samopouzdanje

Mlade poduzetnice u NIVEA kampanji pokazale što ih pokreće i kako su uspjele u svijetu poduzetništva.

Savez za zdraviju budućnost

Nestlé for Healthier Kids jedan je od najznačajnijih projekata usmjerenih na doprinos zdravijoj budućnosti djece, koji se na globalnoj razini provodi kroz niz programa koji promiču zdraviji način život

Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.