
Savršeni spoj prirode, inovacije i personaliziranog pristupa
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.
NIVEA Q10 Energy linija uključuje Q10 ENERGY ampule protiv bora za intenzivnu njegu, Q10 ENERGY dnevnu i noćnu kremu te Q10 Energy Sheet masku s novom, poboljšanom formulom koja sadrži tri antioksidansa za prirodni sjaj lica: vitamin C, 100% koži identičan Q10 i vitamin E. Svaki proizvod pruža koži potrebnu hidrataciju, blistav i zdrav izgled, zaglađuje tanke linije i bore te ublažava umoran izgled kože, što smo komunicirali ciljanoj publici kroz dvije faze kampanje.
U prvoj fazi organizirali smo event namijenjen lifestyle medijima, posebno pazeći na fazu poziva: svi pozvani dan prije događaja dobili su originalni press kit koji je sadržavao NIVEA Q10 Energy proizvode, komad torte s okusom tamne čokolade i naranče (koja je i jedan od mirisnih sastojaka nove Q10 linije), malu bočicu šampanjca (bojom usklađenu s našim proizvodima) i trendovski mini kozmetički hladnjak prikladan za pohranu proizvoda za njegu kože.
Uz sjajan odaziv od 44 predstavnika medija bili smo prvi u beauty/skincare kategoriji koji su organizirali ovakvu vrstu press eventa. Glavne zvijezde virtualnog okupljanja bile su brend menadžerica Anita Bogataj Melihen, instruktorica pilatesa Jelena Orešković i glumica i voditeljica Doris Pinčić. Između ostalog, na eventu smo skupa radili vježbe za lice, koje u kombinaciji s NIVEA Q10 Energy proizvodima pomažu koži vratiti energiju i blistavi sjaj.
Druga faza komunikacije podrazumijevala je influencer kampanju u kojoj je ponovno sudjelovala Doris Pinčić, uz Lanu Klingor Mihić, Andreu Andrassy, Lidiju Šeatović, Petru Mamić, Mateu Miljan, Donnu Lugonju i Marinu Karatović Mišuru. Glavni nam je cilj bio doseći što veći broj potencijalnih kupaca.
Influenceri su kombinirali klasične Instagram objave, Instagram rells i story objave u kojima su prvo pokazali nove NIVEA proizvode i objasnili njihove prednosti, a kasnije ispričali svoja iskustva i dojmove nakon korištenja.
Povodom kampanje napravili smo i posebno osmišljeni NIVEA Q10 Energy filter, pomoću kojeg su influencerice pokazale svojim pratiteljima kako njihova koža može izgledati ako redovito koriste NIVEA Q10 Energy proizvode.
U influencer kampanji na društvenim mrežama dosegnuli smo gotovo 240.000 ljudi, prikupili više od 10.000 lajkova i gotovo 100 komentara. Prosječni engagement rate bio je visokih 15,11%.
Ukupno smo tijekom trajanja kampanje ostvarili 83 objave na društvenim mrežama, čime je ostvarena vrijednost od preko 35.000 eura, dok smo u vodećim lifestyle medijima ostvarili 41 objavu, te potencijalni doseg od 2.656,702.
I uvijek budite u tijeku s novostima iz Dialoga.
Lansirali smo NIVEA Cellular serume
U kampanji za Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj, udružili smo snage s popularnim kreatorima sadržaja i kroz realne scenarije prikazali koliko su važni EU aktovi koji čuvaju naša digitalna prava.
Što se dogodi kada spojite inovaciju u njezi kože i gastronomiju?