Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.

3 min za čitanje
Piše: Nina Marković

NIVEA Q10 Energy linija uključuje Q10 ENERGY ampule protiv bora za intenzivnu njegu, Q10 ENERGY dnevnu i noćnu kremu te Q10 Energy Sheet masku s novom, poboljšanom formulom koja sadrži tri antioksidansa za prirodni sjaj lica: vitamin C, 100% koži identičan Q10 i vitamin E. Svaki proizvod pruža koži potrebnu hidrataciju, blistav i zdrav izgled, zaglađuje tanke linije i bore te ublažava umoran izgled kože, što smo komunicirali ciljanoj publici kroz dvije faze kampanje.

 

Pazili smo na detalje

U prvoj fazi organizirali smo event namijenjen lifestyle medijima, posebno pazeći na fazu poziva: svi pozvani dan prije događaja dobili su originalni press kit koji je sadržavao NIVEA Q10 Energy proizvode, komad torte s okusom tamne čokolade i naranče (koja je i jedan od mirisnih sastojaka nove Q10 linije), malu bočicu šampanjca (bojom usklađenu s našim proizvodima) i trendovski mini kozmetički hladnjak prikladan za pohranu proizvoda za njegu kože.

Uz sjajan odaziv od 44 predstavnika medija bili smo prvi u beauty/skincare kategoriji koji su organizirali ovakvu vrstu press eventa. Glavne zvijezde virtualnog okupljanja bile su brend menadžerica Anita Bogataj Melihen, instruktorica pilatesa Jelena Orešković i glumica i voditeljica Doris Pinčić. Između ostalog, na eventu smo skupa radili vježbe za lice, koje u kombinaciji s NIVEA Q10 Energy proizvodima pomažu koži vratiti energiju i blistavi sjaj.

 

Influenceri ojačani filterima

Druga faza komunikacije podrazumijevala je influencer kampanju u kojoj je ponovno sudjelovala Doris Pinčić, uz Lanu Klingor Mihić, Andreu Andrassy, Lidiju Šeatović, Petru Mamić, Mateu Miljan, Donnu Lugonju i Marinu Karatović Mišuru. Glavni nam je cilj bio doseći što veći broj potencijalnih kupaca.

Influenceri su kombinirali klasične Instagram objave, Instagram rells i story objave u kojima su prvo pokazali nove NIVEA proizvode i objasnili njihove prednosti, a kasnije ispričali svoja iskustva i dojmove nakon korištenja.

Povodom kampanje napravili smo i posebno osmišljeni NIVEA Q10 Energy filter, pomoću kojeg su influencerice pokazale svojim pratiteljima kako njihova koža može izgledati ako redovito koriste NIVEA Q10 Energy proizvode.

 

Rezultati

U influencer kampanji na društvenim mrežama dosegnuli smo gotovo 240.000 ljudi, prikupili više od 10.000 lajkova i gotovo 100 komentara. Prosječni engagement rate bio je visokih 15,11%.

Ukupno smo tijekom trajanja kampanje ostvarili 83 objave na društvenim mrežama, čime je ostvarena vrijednost od preko 35.000 eura, dok smo u vodećim lifestyle medijima ostvarili 41 objavu, te potencijalni doseg od 2.656,702.

Izdvojeno

Kampanja koja je vratila energiju

U kampanji za lansiranje linije NIVEA Q10 ENERGY proizvoda koristili smo različite PR alate, event management, influencer marketing i digitalne alate.

volim zdravlje

VOLIMO ZDRAVLJE!

Tijekom trajanja kampanje za pomoć se obratilo 225 osoba dok je savjetovanju i testiranju pristupilo 260 osoba.

biraj zeleno

Birali smo zeleno

Edukativna kampanja koja nas je podsjetila na važnost očuvanja okoliša i održivog načina života.